عصر خودرو

تداوم رونق معاملات در بازار برق بورس انرژی ایران

عصر بازار: در جریان معاملات روز دوشنبه ۲۵ آبان ۹۴، ارزش معاملات بازار برق بالغ بر نود و هفت میلیارد ریال شد. مشارکت کنندگان در معاملات بازار این روز تعداد ۱۰ فروشنده و ۲۸ خریدار بود.

تداوم رونق معاملات در بازار برق بورس انرژی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این روز 14 هزار و 822 قرارداد در قالب 298 معامله مورد داد و ستد قرار گرفت. این روز همچنین با توجه به تأمین اعتبار مرحله دوم شرکت‌های توزیع در آبان ماه در 25 آبان گذشته و انتظار تأمین اعتبار مرحله سوم در روزهای آتی، انتظار می‌رود در روزهای آتی شاهد تداوم رونق در این بازار باشیم.

    در تابلوی سلف موازی استاندارد نفت‌کوره نیز تعداد 226 قرارداد به ارزش دو میلیارد و هشتاد میلیون ریال معامله شد.

    اما در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالاهای نیتروژن مایع پتروشیمی مبین و تبریز، سوخت کوره سبک و پنتان پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم در رینگ داخلی و گاز مایع خام پالایش گاز ایلام و نفت‌گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل عرضه شدند که ارزشی معادل یک میلیارد و نهصد و بیست میلیون ریال را برای این بازار رقم زدند.

    ارزش معاملات روز دوشنبه در مجموع از رقم صد میلیارد و هشتصد و شصت و هشت میلیون ریال فراتر رفت.

    در جلسه معاملاتی امروز نیز، متانول پتروشیمی شیراز و فن‌آوران، آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال 404 و نفتای سبک پالایش نفت شیراز، حلال 410 پالایش نفت آبادان و میعانات گازی پالایش گاز ایلام و پارس جنوبی عرضه خواهند شد. در رینگ بین‌الملل روزهای آتی نیز نفت‌کوره 380 سانتی استوک شرکت ملی نفت ایران و حلال 402 پالایش نفت تبریز به ثبت رسیده‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها