عصر خودرو

هفته گذشته رقم خورد؛

پی وی سی ها در صدر کالاهای جذاب قرار گرفتند

عصر بازار- طی هفته گذشته حجم معاملات محصولات پلیمری به ۷۲ هزار و ۲۳۱ تن رسید، حجم عرضه ها ۷۶هزار و ۳۶۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۳۰ هزار و ۴۴۲ تن بود.

پی وی سی ها در صدر کالاهای جذاب قرار گرفتند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، معاملات محصولات پلیمری در بورس کالای ایران طی روز سه شنبه 21 آذر 1396 به عنوان اصلی روز بازار مواد پلیمری در بورس، تقریبا رونق خوبی داشت و در بسیاری از کالاها رقابت قیمتی انجام شد. به این ترتیب

    معاملات پی وی سی ها در صدر کالاهای جذاب در گروه پلیمری ها قرار داشت. به نظر می رسد بازار این کالا نیاز به افزایش عرضه ها دارد تا به تعادل برسد. این در حالی است که به گفته کارشناسان برای بهبود روند معاملاتی این محصول حداقل هفته ای 4500 تا 5000 تن عرضه نقدی مورد نیاز است.

    در همین حال پلی پروپیلن های نساجی نیز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند، به این ترتیب پلی پروپیلن نساجی C30S مارون ، همچنین گرید 510L جم با رقابت معامله شدند.

    از سوی دیگر کالای 1102XL رجال و پلی پروپیلن های نساجی Z30S مارون و 552R جم نیز با رقابت معامله شدند.

    کاهش میزان تولید و عرضه های این گروه از اصلی ترین دلیل رقابت برای این کالاها است و به نظر می رسد تنها راه حل شدن این بحران افزایش عرضه ها است.

    همچنین پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری نیز هفته گذشته مورد استقبال بازار بودند، به طوری که کالای 781 و کالای 825 با رقابت قیمتی خریداری شد.

    در هفته گذشته پتروشیمی تندگویان حجم عرضه های خود را افزایش داده بود و تنوع گریدهای عرضه شده هم بیشتر شده بود و سه گرید مختلف عرضه شد.

    برچسب ها