عصر خودرو

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس عنوان کرد:

توسعه، تعامل، مذاکره؛ محور فاینکس ۲۰۱۸

عصر بازار- رییس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸)، از برگزاری این رویداد مهم اقتصادی در فروردین ماه سال ۹۷ خبر داد و گفت: فاینکس ۲۰۱۸، بزرگترین فرصت معرفی نظام متشکل بازار مالی کشور به آحاد جامعه است و ارتقای جایگاه بازار سرمایه محصول نهایی آن خواهد بود.

توسعه، تعامل، مذاکره؛ محور فاینکس ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا, یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با بیان این مطلب که یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، بیست و هفتم  لغایت 30 فروردین ماه سال 97 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد، گفت: این رویداد اقتصادی با حضور شخصیت های سیاسی، مقام های اقتصادی، کارشناسان و متخصصین افتتاح می شود.

    مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: تاکنون مساحتی بالغ بر 32000 متر مربع و 10 سالن به فاینکس 2018 اختصاص یافته که 17000 متر مربع آن فضای داخلی است که نسبت به سال گذشته 2000 متر افزایش داشت.

    رییس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با بیان اینکه در دنیا دست یابی به آخرین دستاوردها و اطلاعات صنایع و اصناف به شکل مرسوم از طریق برپایی نمایشگاه‌ های منظم امکان پذیر می شود و بازارهای پول و سرمایه نیز از این قاعده مستثنی نیستند، بیان کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  به عنوان بزرگترین عرصه گردهم آیی صنعت مالی در خاورمیانه و از حیث وسعت، سومین نمایشگاه مالی دنیا است و بهترین  فرصت اطلاع رسانی گسترده در حوزه بازار سرمایه محسوب می شود.

    مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، فرهنگ سازی عمومی، فراهم کردن بستر هموارتر همکاری و تعامل فعالین بازار پول و سرمایه کشور و همچنین افزایش مناسبات اقتصادی در قالب شبکه های ارتباطی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و یکی از کارویژه های این رویداد مهم اقتصادی را "بازتعریف نقش بازار سرمایه در اقتصاد ملی کشور" عنوان کرد.

    وی در تشریح این رویکرد گفت: ما در این دوره تلاش می کنیم برای ارتقا کارکرد برنامه و افزایش بهره مندی مشارکت کننده و بازدید کننده، بستری هدفمند و کارآمد جهت تعامل،ارتباط و مذاکره در قالب شبکه های ارتباطی ایجاد کنیم.

    مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه فاینکس یازدهم محلی برای ارایه توانمندی ها و دستاوردهای سال های اخیر و همچنین معرفی ظرفیت های صنعت مالی ایران به مخاطبین داخلی و خارجی است، گفت: فراهم کردن زمینه های لازم برای حضور فعال شرکت کنندگان و مخاطبین و همچنین گسترش تعاملات تجاری میان آنها اولویت اصلی فاینکس 2018  است.

    یاسر فلاح ادامه داد: برای دستیابی به اهداف فوق، برنامه هایی شامل اجرای فضای B2B، طراحی کارافزار اختصاصی فاینکس 2018 با کاربرد معاملات تجاری، معرفی ظرفیت های نامحسوس بازار سرمایه به مخاطبین، آموزش روش های صحیح سرمایه گذاری و صیانت از سرمایه در محیط کسب و کار، ایجاد فضای گفتگو، تعامل و همکاری میان علاقه مندان، دانشجویان، کارشناسان، پیشکسوتان و فعالین داخلی و بین المللی بازار سرمایه پیش بینی شده است.همچنین به گفته مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، ایجاد فضای فرهنگی و تخصصی مناسب به منظور بهره برداری جامعه آموزشی از بازار سرمایه کشور در دستور کار ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه( فاینکس 2018) قرار دارد.

    رییس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ضمن بیان اینکه فاینکس 2018 فصل جدید بازار پول و سرمایه را رقم می زند، سایر اقدام های پیش بینی شده در این نمایشگاه را برشمرد و گفت: سال گذشته رسانه رسمی نمایشگاه با برند "فاینکس تی وی" راه اندازی شد و امسال نیز از این ابزار رسانه ای به شکل هدفمندتر بهره برداری می کنیم.

    مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: با هدف تسهیل فرآیند برنامه ریزی، کارافزار موبایلی ویژه فاینکس 2018 با قابلیت معرفی غرفه ها، اطلاع رسانی رویدادها و پخش پادکست "فاینکس تی وی" طی برگزاری این رویداد در دسترس مخاطبین قرار می گیرد.

    یاسر فلاح ضمن تاکید به اهمیت و نقش اطلاع رسانی در توسعه بازار سرمایه گفت: اطلاع رسانی یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از طریق رسانه های مکتوب (مطبوعات و خبرگزاری ها)، رسانه های دیداری و شنیداری و همچنین در فضای مجازی انجام می شود و با توجه به تلاش بی وقفه خبرنگاران حوزه بازار سرمایه و نقش آنها در توسعه این بازار، برای رفاه اصحاب رسانه طی برگزاری این نمایشگاه غرفه ستاد خبری فعال است.

    مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری سومین رویداد استارتاپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا در فاینکس 2018 خبر داد و گفت: معرفی استارتاپ ‌ها به نهادها و سازمان های حامی و سرمایه‌گذار و تامین مالی این پیشروهای اقتصادی، از اهداف برگزاری فین استارز سوم کشور است.

    رییس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای فعالیت غرفه کودک و نوجوان انجام شده، عنوان کرد: این غرفه با هدف ترویج فرهنگ سرمایه گذاری و معرفی بازار سرمایه به گروه های سنی مختلف در نمایشگاه دایر می شود.

    مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به دیگر برنامه های فاینکس 2018 اشاره کرد و گفت: بازدید دانشجویان و دانش آموزان، تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه، برپایی کارگاه‌ها و نشست های تخصصی با هدف آموزش و فرهنگ سازی، رونمایی از کتاب های تخصصی بازار سرمایه، اجرای مسابقه جذاب بورس کاپ و تقدیر از فعالین برتر بازار سرمایه اهم برنامه‌های این رویداد بزرگ اقتصادی است.

    برچسب ها