عصر خودرو

آخرین وضعیت "تپکو" از زبان مدیرعامل

عصر بازار- علی بابادی مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو در خصوص تغییرات عمده صورت مالی ۳ ماهه منتهی به خردادماه ۹۶ اقدام به شفاف سازی کرد.

آخرین وضعیت "تپکو" از زبان مدیرعامل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،این مقام مسئول در خصوص مبلغ عمده تعدیلات سنواتی طی سه ماهه مذکور گفت: این مبلغ بابت ساماندهی مجدد بدهی بانک صادرات است که باتوجه به ساماندهی فوق مبلغ مذکور از هزینه های مالی سال 95 برگشت شده است و مابقی آن بابت پرداخت مالیات سنوات گذشته است.
    وی همچنین درباره افزایش پرداختنی های تجاری در صورت مالی میاندوره توضیح داد: رشد 80 درصدی پرداختنی تجاری در این سه ماه عمدتا مربوط به حسابهای فی مابین شرکت گروه است، ضمنا مبلغ 7.5 میلیارد ریال بنا بر پرداخت بخشی از بدهی معوق مربوط به تسهیلات بانک سپه و صادرات این شرکت توسط شرکت پورنام طبق توافق فی مابین به دلیل واگذاری بخشی از دستگاههای مشارکت با آن شرکت می باشد.
    بابادی در خاتمه به تفاوت عمده هزینه های عمومی و اداری در سه ماهه اول سال 95 نسبت به مدت مشابه سال 96 اشاره کرد و گفت: این تفاوت مربوط به کاهش هزینه استهلاک ( دستگاههای واگذار شده به پورنام بدون سود فروش) و ذخیره سنوات است و همچنین طی سه ماهه اول سال 95، 4 درصد بیمه زیان آور و سخت کارکنان بازنشسته توسط بیمه از حسابها پرداخت گردیده بود.

    برچسب ها