عصر خودرو

رئیس هئیت مدیر شرکت ارمغان طلایی زمان

دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد برگزار می شود

عصر بازار-دومین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد ۲ لغایت ۵ شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از عصر نمایشگاه, دکتر مهرداد جهان تاب رئیس هئیت شرکت ارمغان طلایی زمان با اعلام این مطلب افزود: حجم استقبال بازدید کنندگان دوره اول نمایشگاه باعث شد تا امسال با قدرت و توان بیشتری برای برگزاری بهتر این نمایشگاه برنامه ریزی کنیم.

    وی افزود: شرکت ارمغان طلایی زمان اقدام به برگزاری اولین دوره نمایشگاه  بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد در 2400 متر فضای مفید نمایشگاهی و با 45 غرفه کرد تا مردم را با سرمایه گذاری اصولی آشنا کند.

    جهان تاب بیان داشت: اولین دوره نمایشگاه  بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد 18000 هزار بازدید کننده را به خود جذب کرد و طبق اذعان خدادوست مدیر بورس منطقه ای خراسان رضوی پس از برپایی نمایشگاه 800 کد سهامداری جدید در آن شرکت ایجاد شد و تا در بورس سرمایه گذاری کنند.
    وی فضای مفید دومین دوره این نمایشگاه را 3000 متر مربع عنوان کرد و افزود: تا کنون 80 شرکت و بانک برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و پیش بینی می شود نمایشگاه امسال بیش از 30000 نفر بازدید کننده را به خود جذب کند.

    جهان تاب دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد را فرصت مناسبی برای جذب سرمایه در مشهد دانست و از شرکت های تولید کننده، انبوه ساز و... که در صدد جذب سرمایه برای کسب و کار خود هستند دعوت کرد در این نمایشگاه مشارکت کنند و اطمینان داشته باشند در جهت جذب سرمایه موفق خواهند بود.

    علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 021-88523810 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها