عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۷۷)

موسپیدان بازار سرمایه در فاینکس ۲۰۱۷ گردهم آمدند: همایش پیشکسوتان بازار سرمایه برگزار شد

عصر بازار- پنجمین گردهمایی پیشکسوتان بازار سرمایه و مراسم رونمایی از کتاب تاریخ بازار سرمایه در تالار اصفهان در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس۲۰۱۷) در حال برگزاری است.

موسپیدان بازار سرمایه در فاینکس ۲۰۱۷ گردهم آمدند: همایش پیشکسوتان بازار سرمایه برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، همایش پیشکسوتان بازار با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با حضور دکتر علی سعیدی، معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و دیگر مدیران ارشد بازار سرمایه و ده ها تن از پیشکسوتان در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه فاینکس 2017 برگزار می شود.

    گردهمایی پیشکسوتان بازار سرمایه فرصتی خواهد بود که در کنار نشست صمیمی دبیران و کارگزارن پیشکسوت بازار سرمایه، زمینه انتقال تجربیات ارزشمند این نسل به نسل جدید فراهم شود و یکبار دیگر فرهنگ ارج نهادن و قدردانی از زحمات ارزنده پیشکسوتان بازار سرمایه احیا شود.
    این گردهمایی اهداف دیگری چون تکریم و تجلیل از مقام پیش کسوتان بازار سرمایه، تبادل نظر و برقراری ارتباط صمیمانه بین پیشکسوتان و مدیران امروز بازار سرمایه، گفت وگو و دیدار پیشکسوتان بازار سرمایه با یکدیگر، بازگویی تاریخچه بازار سرمایه ایران برای نسل جدید را مورد توجه قرار داده است.
    بر اساس این گزارش، مهمانان این دوره از مراسم رجایی سلماسی، حسن فهیمی راد، احمد سلطانی، پرویز گلستانی، جمال الدین کیمیا قلم، حسن معینی، علیرضا حاجی نوروزی، علینقی فرمانفرمایان، ابراهیم عنایت و بسیاری از دیگر بزرگان بازار سرمایه بودند.

    این در حالی است که دکتر شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر علی سعیدی، دکتر حسن امیری، دکتر سعید فلاح پور از اعضای هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و مهندس یاشار فروهر،مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و بسیاری از مدیران عالی رتبه بازار سرمایه میزبان موسپیدان بازار سرمایه بودند.

    برچسب ها