عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۷۴)

مدیرعامل کارگزاری مبین سرمایه اعلام کرد: راه اندازی تالار مجازی در نمایشگاه فاینکس

عصر بازار- محمدعلی شریفی نیا، مدیرعامل کارگزاری مبین سرمایه در خصوص اهداف این کارگزاری در نمایشگاه بیان گرد: با توجه به استقبال گسترده کاربران از نمایشکاه کارگزاری مبین سهم در نظر دارد با دید خدمات الکترونیک در نمایشگاه حضور داشته باشد از این رو با توجه به پیشرفت بازار سرمایه در زمینه الکترونیکی، شرکت کارگزاری مبین سرمایه در راستای احترام به مشتریان و صرف جویی در زمان ایشان، اقدام به راه اندازی سامانه ثبت نام الکترونیکی در نمایشگاه کرده است که از طریق سایت این شرکت اطلاعات مورد نیاز از مشتریان دریافت می شود و روند ثبت نام نسبت به ثبت نام کاغذی بسیار سریع تر است.

مدیرعامل کارگزاری مبین سرمایه اعلام کرد: راه اندازی تالار مجازی در نمایشگاه فاینکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، مدیرعامل کارگزاری مبین سرمایه در خصوص صنعت کارگزاری در ایران گفت: یکی از تفاوت های کارگزاری های معتبر خارج از ایران و کارگزاران فعال در بازار فعال ایران، ارائه نرم افزار شبیه ساز معاملاتی است. این نرم افزار امکان آموزش سرمایه گذاران را می دهد، البته این سامانه بدون ریسک و پرداخت هزینه برای کاربران است..

    وی ادامه داد: تا پیش از این تالار مجازی موجود که توسط شرکت اطلاع رسانی بورس تهیه شده بود، ظاهر کاربری متفاوتی نسبت به سیستم معاملات  آنلاین کارگزاری های داشت.در همین راستا به مناسبت دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه شرکت مبین سرمایه به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات جدید در بازار ایران، نرم افزار تالار مجازی در بازار ایران را راه اندازی کرد.

    شریفی نیا در ادامه به با اشاره به دستاوردهای مبین سرمایه اظهار کرد: در نسخه طراحی شده توسط شرکت کارگزاری مبین سرمایه علاوه بر اینکه کاربری با نحوه انجام معاملات آشنا می شود، عملکرد نرم افزار را نیز آموزش می بیند.

    مدیرعامل کارگزاری مبین سرمایه ضمن اشاره به مشتری مدار بود این کارگزاری بیان کرد: در راستای احترام به حقوق مشتریان و تقدیر از مشتریان، شرکت کارگزاری مبین سرمایه اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کرده است..

    وی ادامه داد: شرکت کارگزاری مبین سرمایه از طریق باشگاه مشتریان اطلاعات، خدمات و هدایا به مشتریان خود تقدیم می کند. اطلاعاتی در خصوص تحلیل بنیادی سهام، تحلیل تکنیکال سهام، اخبار مرتبط با سهام، کلاس های آموزشی، فایل های آموزشی و ... همچنین خدمات مانند، نرم افزار محاسبه سود تقسیمی سهام، نرم افزار محاسبه نرخ موثر اوراق بدهی، ثبت نام و برگزاری کلاس های آموزشی و ... و در نهایت با توجه به فعالیت مشتریان در کارگزاری و امتیازات کسب شده توسط ایشان، هدایای کالایی، خدماتی، آموزشی به ایشان تعلق می گیرد. 

    در خصوص جوایز این نکته حائز اهمیت است که شرکت کارگزاری مبین سرمایه علاوه بر جوایز معمول،برای اولین بار اقدام به تخصیص سهام به عنوان جایزه کرده است که با استقبال خوب مشتریان نیز ظاهر شده است. 

    مدیرعامل کارگزاری مبین سرمایه در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اضافه گرد: با توجه به استفاده روز افزون استفاده از تلفن همراه و همچنین نرم افزار هایی همچون تلگرام، همزمان با دهمین نمایشگاه بورس و بانک و بیمه، شرکت کارگزاری مبین سرمایه اقدام به راه اندازی بات تلگرام برای همه مشتریان خود کرده است که درحال حاضر شامل دریافت مانده حساب، دریافت مانده پورتفوی، مشاهده امتیازات باشگاه و دریافت ریز تراکنش های منجر به امتیاز در باشگاه مشتریان و همچنین لینک دعوت به کارگزاری مبین سرمایه است. البته با توجه به گستردگی سرویس ها و امکانات تلگرام، این نرم افزار قابلیت توسعه فراوانی دارد و به زودی امکانات بیشتری را در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار خواهد داد.

    نمایشگاه با دید خدمات الکترونیک

    شریفی نیا در خصوص نمایشگاه و امکانات حاضر نیز افزود: با توجه به استقبال گسترده کاربران از نمایشکاه کارگزاری مبین سهم در نظر دارد با دید خدمات الکترونیک در نمایشگاه حضور داشته باشد از این رو با توجه به پیشرفت بازار سرمایه در زمینه الکترونیکی، شرکت کارگزاری مبین سرمایه در راستای احترام به مشتریان و صرف جویی در زمان ایشان، اقدام به راه اندازی سامانه ثبت نام الکترونیکی در نمایشگاه کرده است که از طریق سایت این شرکت اطلاعات مورد نیاز از مشتریان دریافت می شود و روند ثبت نام نسبت به ثبت نام کاغذی بسیار سریع تر است

    لازم به ذکر است این شرکت تمام کدهای درخواستی مشتریان در نمایشگاه دهم را از این طریق ثبت نام کرده است.

    برچسب ها