عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۶۴)

از درگاه الکترونیکی کارگزاران بورس "کارا" رونمایی شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی برای خدمات آسان به سرمایه گذاران از راه اندازی درگاه الکترونیکی کارگزاران به نام "کارا" خبر داد و گفت: خدمات درگاه الکترونیکی کارگزاران فعالیت سرمایه گذاران را آسان می کند.

از درگاه الکترونیکی کارگزاران بورس "کارا" رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، در سومین روز از دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، (فاینکس 2017)، محسنی با اشاره به لزوم تجمیع و تسهیل ارائه خدمات به کارگزاران و با بیان اینکه کارگزاران یکی از ذینفعان اصلی شرکت سپرده گذاری مرکزی هستند، اظهار داشت: امروز درگاه الکترونیکی کارا به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد تا کارگزاران کلیه خدمات را از یک نقطه دریافت کنند.

    62 کارگزار می توانند اطلاعات پایه سرمایه گذاران خود را برای انجام فرایند توزیع عایدات اوراق بهادار به شکل ویژه از طریق این سامانه در اختیار سپرده گذاری قرار دهند.

    وی ادامه داد: درگاه الکترونیکی کارا مجهز به گواهی دیجیتال بازار سرمایه بوده که باعث می شود صحت تبادل اطلاعات میان شرکت سپرده گذاری و کارگزاران با اعتبار و اطمینان بیشتری انجام و برخی مکاتبات حذف شود.

    به گفته این مقام مسئول خدماتی همچون گزارش های صندوق تضمین تسویه، مشاهده وضعیت پرداخت سود سرمایه گذاران، گواهی دیجیتال بازار سرمایه و ثبت اطلاعات بانکی از امکانات درگاه الکترونیکی کارا است.

    یاد آور می شود دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تا 29 فروردین ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها