عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۴۰)

تفاهم نامه همکاری "کاشف" امضا شد

عصر بازار- تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با شرکت کارآفرینان شایسته فردا (کاشف) امروز در حاشیه دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری "کاشف" امضا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، یاشار فروهر – مدیر عامل شرکت شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در این مراسم با تاکید بر این که طرح ملی کاشف نقطه اتصال بازار سرمایه با بخش آموزش و فرهنگ سازی است، تاکید کرد: با انعقاد این قرار داد آموزش و فرهنگ سازی کودک و نوجوان در حوزه بازار سرمایه مورد توجه قرار میگیرد.

    به گفته وی با تحقق این مهم، مهمترین رسالت بازار سرمایه که فرهنگ سازی است ، انجام می شود.

    فروهر با اشاره به اینکه سرمایه گذاران اینده از دل همین دانش آموزان امروز بیرون خواهند آمد، گفت: اشتیاقی که امروز من در نمایشگاه در میان قشر کودک و نوجوان برای یادگیری دیدم انگیزه ام را برای این موضوع بیشتر کرد.

    وی ادامه داد: کودگان و نوجوانان امروز یک دهه بعد سرمایه های غلمی، فنی و اقتصادی کشور هستند .

    مدیر عامل شرکت شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ادامه داد: در حال حاضر دو میلیون دانش آموز تحت پوشش مباحث کارآفرینی مجموعه کاشف هستند. این گروه ها در مقطع دبستان و دبیرستان قرار دارند و با فعالیت در مجموعه کاشف به بحث کارآفرینی را رواج می دهند.

    در ادامه این مراسم مدیر عامل شرکت کارآفرینان شایسته فردا (کاشف) نیز با تاکید بر اینکه در این مجموعه روی آموزش مقوله کارآفرینی فعالیت می شود، افزود: تمام تمرکز ما به سمت بازار اولیه است . بچه ها را آموزش می دهیم تا ناشران موفق و خوب فردا باشند. بر این اساس با سازمان بورس و شرکت اطلاع رسانی به ایده مشترکی رسیدیم و تفاهم نامه امروز نیز در همین راستا است.

    در پایان این مراسم مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و مدیر عامل شرکت کارآفرینان شایسته فردا (کاشف) این تفاهم نامه همکاری را امضا کردند.

    برچسب ها