عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۳۸)

در حاشیه فاینکس ۲۰۱۷ امضا شد: تفاهم نامه همکاری شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با دانشگاه علمی کاربردی بانک تجارت

عصر بازار- تفاهم نامه همکاری بین شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با دانشگاه علمی کاربردی بانک تجارت به امضا رسید.

در حاشیه فاینکس ۲۰۱۷ امضا شد: تفاهم نامه همکاری شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با دانشگاه علمی کاربردی بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، در حاشیه دهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه و به منظور دستیابی به مشارکت، گسترش و بهره گیری توانایی آموزشی و انتشاراتی در موضوع بازار سرمایه و همکاری بیشتر میان طرفین در شش ماده تنظیم و منعقد شد.

    راه اندازی دوره های آموزشی بویژه در موضوعات تخصصی مالی اسلامی از دیگر محورهای این تفاهم نامه است .

    این تفاهم نامه با حضور دکتر شایگان رییس مرکز علمی کاربری بانک تجارت، دکتر جعفر زاده مدیر پژوهش این مرکز و مهندس فروهر مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و دکتر فرهانیان مدیر آموزش و فرهنگ سازی این شرکت به امضا رسید.

    در این مراسم مهندس فروهر مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی وخدمات بورس امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علمی کاربردی بانک تجارت را اتفاقی مبارک در حوزه آموزش و فرهنگ سازی خواند و گفت: در شرکت اطلاع رسانی ظرفیت های مناسبی در حوزه فرهنگ سازی و آموزش و اطلاع رسانی تحولات بازار سرمایه وجود دارد وی این ظرفیت در طرف مقابل نیز ایجاد شده است لذا انتقال تجربیات و اطلاعات علمی می تواند به ارتقای فرهنگ و آموزش صنعت ک مالی کمک کند.

    مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: با امضای این تفاهم نامه سرمایه گذاران و سرمایه پذیران قادر خواهند بود ضمن دسترسی به اطلاعات شفاف اقدامات مناسبی در خصوص مباحث مربوط به بازار مالی صورت دهند.

    وی ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه ظرف یک سال آینده به قراداد اجرایی تبدیل و اثرات آن در حاشیه نمایشگاه یازدهم بورس بانک وبیمه اطلاع رسانی شود.

    برچسب ها