عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۱)

۳۶۰ مجموعه اقتصادی در ۱۶ هزار متر فضای نمایشگاهی

عصر بازار- ۳۶۰ شرکت و مجموعه اقتصادی داخلی و خارجی در ۱۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در تهران گرد هم آمده اند تا بزرگترین رویداد مالی خاورمیانه را تا ساعاتی دیگر رقم بزنند.

۳۶۰ مجموعه اقتصادی در ۱۶ هزار متر فضای نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، معاون اول رئیس جمهور، دهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه ( فاینکس 2017 ) را افتتاح و در این مراسم سخنرانی خواهد کرد .
    همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان متولی اصلی این صنعت در مراسم افتتاحیه حضور خواهد داشت و سخنرانی می‌کند. ضمن اینکه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بیمه مرکزی نیز به عنوان صاحبان این رویداد در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.
    گفتنی است: دوره دهم نمایشگاه ( فاینکس 2017) با دو هدف افزایش آگاهی اجتماعی از صنعت مالی و آشنایی نزدیک اقشار مختلف مردم با خدمات مالی هر یک از بخش های بورس، بانک و بیمه برگزار می شود و تلاش می‌کند که شرایط برای هم افزایی صنفی، افزایش همکاری‌ها و ایجاد فرصت‌های همکاری در این بخش ها را فراهم آورد.

    برنامه‌هایی مانند جلب مشارکت شرکت‌های خارجی و برپایی کارگاه‌های آموزشی توسط آنها، رویداد استارت‌آپ‌ها، رونمایی از چند سامانه جدید آموزش عمومی و تخصصی، تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه، برپایی کارگاه‌های آموزش و فرهنگسازی، غرفه کودک و نوجوان، تقویت اجرای مسابقه جذاب بورس کاپ، تقدیر از نهادهای مالی فعال و شفاف، نمایش آثار تجسمی مرتبط با بازار سرمایه، حمایت از صندوق‌های نیکوکاری، افکارسنجی و ارائه محصولات واقعیت افزوده از اهم برنامه‌های فاینکس 2017 است .

    دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تا 29 فروردین سالجاری برابر با 18 آوریل 2017، از ساعت 9 تا 17 در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر خواهد بود .

    برچسب ها