عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۲)

دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تا دقایقی دیگر افتتاح می شود

عصر بازار- دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، دکتر طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر ظریف، وزیر امور خارجه، دکتر سیف، رییس کل بانک مرکزی، دکتر همتی رییس کل بیمه مرکزی، دکتر محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر حامد سلطانی نژاد مدیر عامل بورس کالای ایران و سایر مدیران ارشد بورس، بیمه و بانک ها تا دقایقی دیگر در سالن خلیج فارس افتتاح می شود.

دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تا دقایقی دیگر افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، 26 الی 29 فروردین ماه، با حضور شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران گرد هم می آیند تا بزرگترین رویداد نمایشگاهی سه صنعت بورس، بانک و بیمه  را شکل دهند.

    ایران فاینکس 2017 در نه دوره برگزاری گذشته، بزرگترین نمایشگاه حوزه مالی داخل کشور بوده و از لحاظ وسعت جایگاه سوم را در دنیا به خود اختصاص داده است. 
    در این نمایشگاه، همه ارکان بازار سرمایه از جمله کارگزاری ها، شرکت های تامین سرمایه، شرکت های مشاور سرمایه گذاری، موسسات اعتباری، شرکت های خدمات بازار سرمایه و همچنین بانک ها، بیمه ها و شرکت هایی که در بورس پذیرفته شده اند حضور دارند.
    مهمترین مشخصه این دوره از نمایشگاه بعد بین المللی آن است. تاکنون تلاش های جدی برای حضور موسسات اقتصادی خارجی انجام شده و حاصل این کوشش، اعلام آمادگی شرکت های بین المللی برای حضور در این نمایشگاه است.
    یادآور می شود دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (ایران فاینکس 2017) روزهای 26 تا 29 فروردین در ضلع غربی نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 9 تا 17 با حضور فعالان بازار سرمایه، بانک ها و بیمه ها پذیرای خبرنگاران و بازدید کننذگان محترم است.

    برچسب ها