عصر خودرو

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

نظم دهی نرخ محصولات کشاورزی با عرضه گسترده در بورس کالا

عصر بازار- سلیمی نماینده مردم سمیرم درمجلس،گفت: ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا نیازمند تدوام تولید همراه با کاهش هزینه های جاری است تا تولیدات قابلیت رقابت در بازار بین المللی کشاورزی را داشته باشند.

نظم دهی نرخ محصولات کشاورزی با عرضه گسترده در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، اصغر سلیمی درباره وضعیت ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا، گفت: نظم دهی نرخ محصولات کشاورزی در بورس کالا از مزیت های ارائه محصولات کشاورزی در  بورس کالا به شمار می آید.

    نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: توسعه انبار،کاهش هزینه تولید، تدوام تولید محصولات برطبق بازار مصرفی،ورود به فضای رقابتی بازار صادراتی از  مولفه های اجنتاب ناپذیر حضور محصولات کشاورزی در بورس کالا محسوب می شود.

    وی ادامه داد:حذف دلالان در راستای ارائه محصولات کشاورزی به طریق تولید به مصرف راهکاری برای ثبات بازار اقتصادی کشاورزی به شمار می آید و این درحالی است که توازن نرخ محصولات کشاورزی با جلوگیری از دست به دست شدن تولیدات کشاورزی تا رسیدن بدست مصرف کننده عملیاتی می شود.

    سلیمی افزود:کاهش هزینه تولید نیازمند بررسی های کارشناسی محور است، اما یکی از محورهای ثابت شده در کاهش هزینه تولید حضور شرکت های دانش بنیان برای  کاهش نرخ تمام شده محصولات کشاورزی در بورس به شمار می آید.

    وی  ادامه داد: تنظیم اقتصاد کشاورزی با ارائه محصولات کشاورزی دربورس کالا به شرط  ایجاد سیستمی برای کاهش هزینه تولید و با استفاده از روش های مدرن کشاورزی به جای سنتی شدن است.

    عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه  ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا نیازمند سازماندهی است، یادآورشد:ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا نیازمند تدوام  تولید همراه با کاهش هزینه های جاری است که  قابلیت  رقابت در بازار بین المللی  کشاورزی را داشته باشد

    برچسب ها