عصر خودرو

سبحانی خبر داد:

شرکت هپکو به زودی واگذار می‌شود

صورتحساب مشمولین سهام عدالت تا پایان اسفندماه نهایی می‌شود

عصر بازار- مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: شرکت هپکو پس‌ از مذاکرات فراوان به خریدار جدید واگذار خواهد شد، با متقاضیان مذاکره شده و توافق نهایی نیز انجام شده است.

شرکت هپکو به زودی واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، جعفر سبحانی در مورد پرداخت سود به دارندگان سهام عدالت اظهار داشت: در جلسه شورای عالی‌ اجرای اصل 44  که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌ جمهور برگزار شد، مقرر شد که سازمان خصوصی سازی برای مشمولین سهام عدالت، صورتحساب داشته و مراحل آن را تا پایان اسفند ماه نهایی‌ کند که جزئیات آن در نشستی خبری که در روز یکشنبه آینده برگزار خواهد شد از سوی رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام می‌شود.

    وی افزود: با تصویب شورای عالی اجرای اصل 44 سازمان خصوصی‌سازی مکلف شد تا زمان آزادسازی سهام عدالت، سود این سهام را از شرکت‌های سرمایه‌پذیر، وصول و متناسب با میزان سهام قابل تخصیص به هر فرد نسبت به پرداخت سود به مشمولین اقدام کند.

    مشاور رییس سازمان خصوصی‌‌سازی خاطر نشان کرد: شرکت هپکو پس‌ از مذاکرات فراوان به خریدار جدید واگذار خواهد شد، با متقاضیان مذاکره شده و توافق نهایی نیز انجام شده است.

    سبحانی در خصوص واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی نیز افزود: روز دوشنبه، دوم اسفندماه چند شرکت دولتی‌ از سوی سازمان خصوصی‌سازی واگذار شد که در این واگذاری 0.025 درصد سهام شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس شامل 2 میلیون سهم به قیمت پایه هر سهم 5437 ریال و ارزش کل پایه 10 میلیارد و 874 میلیون ریال از طریق مزایده واگذار شد اما شرکت‌ سرمایه‌گذاری گسترش و توسعه صنعت، شرکت نوسازی‌صنایع ایران، شرکت گوشت یزد، در واگذاری متقاضی‌ نداشتند.

    برچسب ها