عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

نگاهی به عملکرد "وآذر" در ماه پایانی تابستان

عصر بازار: ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ دو میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال کاهش یافت.

نگاهی به عملکرد "وآذر" در ماه پایانی تابستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان با انتشار صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 31 میلیارد و 307 میلیون ریال و ارزش بازار 42 میلیارد و 488 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه یاد شده بهای تمام شده آن با یک میلیارد و 901 میلیون ریال کاهش به 29 میلیارد و 406 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با کاهش دو میلیارد و 523 میلیون ریالی به مبلغ 39 میلیارد و 965 میلیون ریال اعلام شد.

    گفتنی است "وآذر" در شهریور ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیون ریال خریداری کرد و با فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده یک میلیارد و 902 میلیون ریال و مبلغ یک میلیارد و 192 میلیون ریال معادل 710 میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها