عصر خودرو

طوفان بورس تایوان را درنوردید

عصر بازار: بورس تایوان به دلیل نزدیک شدن طوفان دوجوئان به این کشور، دو روز کاری خود را تعطیل اعلام کرد.

طوفان بورس تایوان را درنوردید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بورس تایوان طی یک اعلامیه رسمی روز دوشنبه و سه شنبه را به دلیل خطر نزدیک شدن طوفان دوجوئان تعطیل کرد.

    بر اساس این گزارش، بورس آتی تایوان نیز روز سه شنبه تعطیل خواهد بود.

    این در حالی است که تمامی مدارس و ادارات دولتی و غیر دولتی نوبت صبح نیز تعطیل خواهند بود. در حالی که بازار ارز خارجی این کشور نیز در نوبت صبح تعطیل خواهد بود اما بعد از ظهر ، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

    این طوفان که درحال تقویت در اقیانوس آرام است و بادهایی به سرعت 209 کیلومتر در ساعت دارد، ساعت 6:30 روز یکشنبه به وقت گرینویچ در 560 کیلومتری جنوب شرقی تایوان و در 350 کیلومتری جزیره ایشیگاکی در جنوب ژاپن قرار داشت.

    به گفته سخنگوی اداره هواشناسی تایوان این طوفان جزء طوفان ‌های متوسط به بالا و درحال تقویت است.

    شرکت ‌های کشتیرانی فعال در دو جزیره تایوان در دریای فیلیپین برنامه ‌های گردشی خود را سرعت داده ‌اند زیرا از یکشنبه شب رفت و آمد دریایی در این مناطق به حالت تعلیق در می ‌آید. به گفته اداره گردشگری نزدیک به 3 هزار نفر از این دو جزیره تخلیه شده ‌اند.

    این طوفان اواسط روز دوشنبه به جزیره ایشیگاکی می‌رسد و از روز سه‌شنبه چین را در می‌نوردد.

    اداره هواشناسی ژاپن هم هشدار داده است این طوفان ممکن است موج هایی به ارتفاع 13 متر ایجاد کند و در باره احتمال وقوع رانش زمین هشدار داده است.به گفته شرکت‌های هواپیمایی ژاپن از هم اکنون دست کم 3 پرواز لغو شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها