عصر خودرو

ارتباط های بین المللی نزدیک می شود:

بورس تایوان در اندیشه همکاری های مضاعف

عصر بازار: بورس تایوان در نظر دارد لینکی ارتباطی را با بورس مالزی برقرار کند.

بورس تایوان در اندیشه همکاری های مضاعف
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بورس تایوان بسیار مشتاق است تا با جنوبی ترین بورس آسیایی ارتباطی نزدیک داشته باشد و از این طریق بتواند لینکی با این بازار برقرار کند.

    بر اساس این گزارش، لوری لو، نائب رئیس بورس تایوان در این خصوص اظهار داشت: به بورس مالزی پیشنهاد دادیم تا همکاری ها بیشتر شود و در این زمینه بتوانیم لینک ارتباطی مستقیمی با این بازار برقرار کنیم.

    بورس تایوان پس از این که لینک ارتباطی با بورس های شانگهای و هنگ کنگ برقرار کرد، تصمیم گرفت تا با دیگر بورس های آسیایی نیز ارتباط داشته باشد تا از این طریق برد بین المللی خود را تقویت کند.

    بورس تایوان همچنان در حال مذاکره با بورس سنگاپور است تا با طرح برنامه ای جدید معامله اوراق بهادار هر کشور در کشور دیگری امکان پذیر باشد.

    به نظر می رسد این لینک ارتباطی بین بورس تایوان و سنگاپور تا پایان سال جاری نهایی شود.

    نائب رئیس بورس تایوان در این خصوص افزود:همچنان در حال پیگیری جزئیات این لینک ارتباطی با سنگاپور و در حال برطرف کردن مشکلات حساب های مشترک بانکی هستیم .

    علاوه بر سنگاپور، بورس تایوان در حال رایزنی برای برقراری ارتباط با بورس های لندن و ژاپن است.

    بر این اساس، بورس تایوان نخستین صندوق ETF مبتنی بر سهام شرکت های ژاپنی را در 10 سپتامبر سال جاری در بورس توکیو معرفی کرد .

    بورس تایوان همچنین در حال مذاکره با بورس اوساکای ژاپن است تا از طریق تفاهم نامه ای امکان معاملات اوراق آتی بورس تایوان در بورس های ژاپن امکان پذیر شود.

    برچسب ها