عصر خودرو

شریعتمداری:

بخش خصوصی برای دستیابی به خواسته های خود پا فشاری کند

عصر بازار- معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: بخش خصوصی برای دریافت مطالبات خود فشار کمتری به دولت وارد می کند در حالی که شما باید از دولت سوال کننده باشید و از دولت پاسخ بخواهید.

بخش خصوصی برای دستیابی به خواسته های خود پا فشاری کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری معاون اول رئیس جمهور در بیست و یکمین جلسه هیات نمایندگان گفت: باید اصلاحاتی در قانون اتاق بازرگانی صورت گیرد، تا از حضور نمایندگان دولتی به صورت بهینه استفاده شود.

    وی همچنین اظهار داشت: اکنون بخش خصوصی برای دریافت مطالبات خود فشار کمتری به دولت وارد می کند در حالی که شما باید از دولت سوال کننده باشید و از دولت پاسخ بخواهید.

    شریعتمداری تصریح کرد: کشور با مشارکت اداره می‌شود و نمی‌توانیم حتی یک تصمیم را بدون نظارت سه قوه اتخاذ کنیم.

    معاون اجرایی رئیس جمهور بیان داشت: دیوان محاسبات در جلسات حضور مستمری دارد و  قبل از بروز تخلف می‌گویند که در صورت بروز آن چه عواقبی در انتظار دولت است و ظاهرا به پیشگیری قبل از عمل اعتقاد دارند، در حالی که باید وقتی جرمی اتفاق می‌افتد، با آن مقابله شود.

    شریعتمداری بیان داشت: در گزارش آمده است که 120 هزار میلیارد تومان پروژه در اختیار ما قرار دارد و با توجه به اینکه ارتباط دولت و خارج کشور با مشکلاتی مواجه است اما بخش خصوصی براحتی می تواند این ارتباط را برقرار سازد.

    برچسب ها