عصر خودرو

بعد از ظهر امروز انجام شد

واگذاری مدیریت هتل فرودگاه امام خمینی به فرانسوی‌ها

عصر بازار: قرارداد بین سرمایه‌گذار هتل فرودگاه امام خمینی‌(ره) با گروه هتل‌داری فرانسوی بعد از ظهر امروز و با حضور مسئولان در بخش مدیریت هتل‌ها به امضا رسید.

واگذاری مدیریت هتل فرودگاه امام خمینی به فرانسوی‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بعد ازظهر امروز و در فرودگاه امام خمینی(ره) مراسم امضای قرارداد مدیریت دو هتل 4 و 5 ستاره فرودگاه امام خمینی(ره) بین سرمایه‌گذار فرودگاه (گروه مالی گردشگری) و گروه هتل‌داری فرانسوی به امضا رسید.

    اسفندماه سال گذشته بود که هتل فرودگاه امام خمینی(ره) با ظرفیت یک هزار تخت در قالب و 4 و 5 ستاره توسط بخش خصوصی ساخته شد.

    امروز و با امضای این قرارداد خدمات مدیریتی این هتل در چارچوب انتقال دانش فنی به کشور منعقد شد. در این مراسم رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران اظهار داشت: سرمایه‌گذار هتل فرودگاه امام خمینی(ره) از اعضای اصلی و فعال اتاق است.

    مسعود خوانساری با بیان اینکه ساخت هتل در 3.5 سال مطلوب ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: ریسک‌پذیری و جسارت مدیران این هتل در اتصال به زنجیره‌ هتل‌های بین‌المللی و ورود برندهای خارجی به کشور مناسب ارزیابی می‌شود.

    وی بیان کرد: این اقدام در شرایط پس از تحریم مناسب به نظر می‌رسد و امیدواریم اقتصاد کشور به اقتصاد جهانی در بهترین مدل‌ها متصل شود.

    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن افزود: امیدواریم شاهد رونق گردشگری و جهانگردی در کشور باشیم.

    وی با بیان اینکه این اولین بار است که هتل‌های زنجیره‌ای به کشور وارد می‌شود، اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی با همکاری مناسب در این عرصه مقدمه‌ای برای احداث هتل‌های به‌روز در تهران است.

    بنا بر این گزارش در ادامه این مراسم سفیر فرانسه در تهران اظهار داشت: امضای این قرارداد از بازگشت مهم‌ترین گروه‌های هتل‌داری دنیا به ایران خبر می‌دهد.

    وی ادامه داد: حضور دو برند برتر هتل‌داری فرانسه و دنیا در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ایران به‌عنوان ارگانی استراتژیک، مطلوب ارزیابی می‌شود و موجب خواهد شد، دیگر برندهای فرانسوی نیز وارد ایران شوند.

    سفیر فرانسه در ایران تأکید کرد: کشور فرانسه اولین مقصد گردشگری جهان است، اما پیش‌بینی می‌شود کشور ایران به زودی جای آن را بگیرد.

    بنابر این گزارش در این مراسم رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره)، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی فروگاه امام خمینی(ره) و مدیران عامل بانک‌های سرمایه و گردشگری حضور داشتند.

    هتل فروگاه امام خمینی(ره) که در رسانه‌ها به همین نام شناخته می‌شود، با حضور گروه هتل‌داری اکور فرانسه به نام‌های IBIS و NOVOTEL نام‌گذاری شد و این دو نام هم‌اکنون بر سر در هتل‌های 4 و 5 ستاره فرودگاه امام خمینی(ره) نصب شده است.

    سرمایه‌گذاری برای احداث این هتل‌ها از سوی یکی از شرکت‌های خصوصی به مدیرعاملی برادر معاون اول رئیس‌جمهور (مهدی جهانگیری) اجرا شده است.

    برچسب ها