عصر خودرو

راهکار رئیس سازمان خصوصی‌سازی برای کاهش چسبندگی مدیران دولتی به اموال مازاد

عصر بازار- رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: علت چسبندگی مدیران به اموال مازاد و رها شده "عدم شناخت" طرح مولدسازی است.

راهکار رئیس سازمان خصوصی‌سازی برای کاهش چسبندگی مدیران دولتی به اموال مازاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، مالک رحمتی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به وسواس مدیران در طرح مولدسازی اظهار داشت: علت وسواس مدیران دستگاه‌های دولتی این است که در وهله نخست ظرفیت مولدسازی را خوب نشناختند و علت بعدی هم این است که چند سالی این طرح انجام نشده و یک عقب‌ماندگی وجود دارد و بنابراین لذت مولدسازی را نچشیدند و به محض اینکه این طعم چشیده شود نهضت پر جنب و جوشی در کشور راه می‌افتد و همه مدیران حامی این طرح شوند.

    وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه بیشتر مدیران استانی در طرح مولدسازی مدعی این هستند که اختیاری از خودشان ندارند و باید از وزارت خانه دستور بگیرند گفت: برای حل این مشکل تفویض اختیاری به استانداران انجام شده و در هر استان این استاندار است که در زمینه طرح مولدسازی تصمیم‌گیری می‌کند مگر اینکه پروژه‌ها ملی باشد که در این زمینه وزرا تصمیم‌گیری می‌کنند.

    معاون وزیر اقتصاد تأکید کرد: از شما رسانه‌ها درخواست دارم که کمک کنید چسبندگی مدیران به اموال و دارایی مازاد را کمتر کنید؛ شما با مطالبه‌گری می‌توانید این موضوعات را حل کنید و دستگاه به دستگاه تمرکز کنید و از مدیران سؤال کنید. چرا باید هر دستگاهی به این قدر اموال مازاد و بلااستفاده و رها شده در اختیار داشته باشد.

    وی تصریح کرد: شما رسانه اگر از هر مدیر در زمینه اموال مازاد و بلااستفاده مطالبه‌گری کردید و آن مطالبه تبدیل به مطالبه عمومی شد، دیگر مدیر نمی‌تواند به این اموال چسبندگی داشته باشد.

    برچسب ها