عصر خودرو

رییس سازمان هواپیمایی خبر داد:

ایرباس به زودی می‌رسد

عصر بازار- رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خرید هواپیمای ایرباس مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به زودی قرارداد امضا خواهد شد.

ایرباس به زودی می‌رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی عابدزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - اظهار کرد: انعقاد قرارداد خرید ایرباس به مراحل پایانی خود می رسد. مسائل فنی تا حد بسیاری روشن است، مسائل حقوقی نیز ادامه دارد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک قرارداد خرید امضا خواهد شد.

    وی همچنین در خصوص علت تاخیر ساعت پروازها گفت: تاخیر زمان حرکت هواپیماها که در بعضی پروازها اتفاق می‌افتد علت‌های مختلفی دارد اما واقعیت این است که شرایط شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها با نیازهای کشور منطبق نیست. نیاز کشور در بحث جابجایی مسافر بسیار بالاست اما امکانات بسیار محدود است که این موضوع باید حل شود تا تاخیرها به حداقل برسد.

    مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری به ارائه راهکاری برای افزایش بازدهی فرودگاه‌های زیان‌ده کشور اشاره و تصریح کرد: بعضی فرودگاه‌ها ظاهرشان زیان‌ده است ولی در نهایت به نفع منافع ملی تاسیس شده‌اند. برای این نوع فرودگاه‌ها شورای عالی هواپیمایی کشوری مصوبه جدیدی را به تصویب رسانده تا شرکت‌ها بتوانند در ایجاد فضاهایی که این نوع فرودگاه‌ها لازم دارند سرمایه‌گذاری کنند که در این صورت ما به آنها کمک می کنیم.

    عابدزاده همچنین از احداث فرودگاه‌ها و نیز ایرلاین‌های جدید در آینده خبر داد و گفت: تعدادی خط هوایی موافقت اصولی گرفتند که در حال طراحی ساختار خود هستند. شرایطی نیز برای این شرکت‌ها تعیین شده که در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قابل مشاهد است و متقاضیان با توجه به نوع فعالیتشان می توانند مجوز فعالیت دریافت کنند.

    برچسب ها