عصر خودرو

تخصیص ۳۸۰۰ میلیاردتومان برای تامین قیر رایگان

عصر بازار- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امسال سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار قیر رایگان برای اجرای طرح‌های هادی تامین شده که از هفته آینده در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

تخصیص ۳۸۰۰ میلیاردتومان برای تامین قیر رایگان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آقای اکبر نیکزاد در سفر خود به استان بوشهر با هدف بازدید از طرح‌های بنیاد مسکن این استان گفت: افزون براین، سه هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات محرومیت زدایی (100 میلیارد تومان برای هر استان) در نظر گرفته شده است.

    وی بیان کرد: براساس هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده با سازمان برنامه و بودجه قرار است تا پایان این ماه اعتبار استانی در اختیار استان‌ها قرار گیرد تا از طریق شورای برنامه ریزی و توسعه استان‌ها تخصیص یابد.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره پرداخت وام 200 میلیون تومانی طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی گفت: افزایش سقف وام طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در جلسه 25 آبان سال 1400 هیات‌وزیران از 100 به 200 میلیون تومان با حضور رئیس‌جمهور تصویب و این مصوبه به بانک مرکزی و بانک‌های عامل ابلاغ شده است.
    نیکزاد اظهار کرد: در زمان حاضر از مجموع 187 هزار مسکن روستایی در دست ساخت در کشور حدود 100 هزار واحد مسکونی در مرحله سقف متوقف هستند و با تزریق مابه التفاوت وام 200 میلیونی این واحد‌ها تکمیل می‌شوند.

    برچسب ها