عصر خودرو

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۲۳)

حمایت ویژه کارگزاری فولاد مبنا از ‌کیش اینوکس ۲۰۱۶

عصر بازار- شرکت کارگزاری فولاد مبنا به عنوان تنها شرکت کارگزاری از سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش حمایت مالی می‌کند.

حمایت ویژه کارگزاری فولاد مبنا از ‌کیش اینوکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حسین قلی پور مدیرعامل شرکت کارگزاری فولاد مبنا با اعلام این خبر افزود: با توجه به همزمانی سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش و همچنین هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش، شرکت کارگزاری فولاد مبنا تصمیم بر حمایت کامل خود از این رویداد بزرگ را گرفته است.

    وی ادامه داد این شرکت به عنوان سردمدار سایر شرکت‌های کارگزاری به عنوان تنها حامی این صنف از نمایشگاه مذکور است.

    حسین قلی‌پور یکی از اهداف حضور در این نمایشگاه را ایجاد تعامل سازنده با سرمایه‌‌گذاران حقیقی و حقوقی عنوان کرد و ادامه داد: یکی از رسالت‌های کارگزاری که همواره به آن تاکید می‌شود، ارائه راهنمایی‌ به علاقه‌مندان به فعالیت در بازار سرمایه است که این شرکت نیز به‌ دنبال محقق ساختن آن است.

    مدیرعامل کارگزاری فولاد مبنا در پایان افزود: در ماه گذشته و با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته، این کارگزاری رتبه خود را افزایش داده است و همچنین موفق به اخذ مجوز سلف موازی، گواهی سپرده کالایی و فعالیت در گروه کشاورزی بورس کالا و در نهایت تمدید مجوز مشاور پذیرش از سازمان بورس و اوراق بهادار شده است.

    شرکت کارگزاری فولاد مبنا، از ابتدای فعالیت بورس فلزات تهران در سال 1382 به ‌عنوان یکی از فعالترین و کارآمدترین کارگزاران بورس تاسیس شده و درحال فعالیت است.

    برچسب ها
    مطالب مرتبط