عصر خودرو

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۵۹)

گزارشی از kishinvex۲۰۱۶؛ پایان یک نمایشگاه

عصر بازار- نمایشگاه بورس، بانک و بیمه یک نماشگاه تخصصی است و نباید انتظار از این نمایشگاه مشابه نمایشگاه های عمومی باشد.

گزارشی از kishinvex۲۰۱۶؛ پایان یک نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، پاییز نصف راه را رفته، هوا همه جا خوب است و جنوب کشور خوب تر. فرصتی بکر برای سفر، مأموریت، تجارت آنهم در جزیره زیبای کیش. همه این شرایط دست به دست هم دادند تا کیش میزبان شرکت های بورسی، بانکی و بیمه ای در نمایشگاه های سالانه اینوکس باشد.

    کیش اینوکس محفلی است کاملاً تخصصی که در نگاه اول شاید به نظر برسد این رویداد اقتصادی آنچنان که باید و شاید مورد استقبال قرار نمی گیرد اما ساعات پایانی نمایشگاه فرصت مناسبی است برای اینکه پای صحبت های میهمانان این نمایشگاه بنشینیم و ارزیابی آنها را از این نمایشگاه جویا شویم.

    رضا گلستانی کارشناس ارشد اعتباری بانک سپه، کیش اینوکس 2016 را عالی توصیف می کند و می گوید: نمایشگاه امسال بسیار خوب بود، شرکت های خوبی چه در بخش داخلی چه در بخش خارجی در نمایشگاه حاضر شدند و فرصت هایی که در اینجا بین بانک ها، شرکت های کارگزاری و شرکت های سرمایه گذاری رقم خورد، می تواند نتیجه خوبی برای کشور و اقتصاد به همراه آورد.

    این کارشناس ارشد بانکی با اشاره به برگزاری جلسات کاری در طول ایام نمایشگاه گفت: ما جلسات خوبی با شرکت ها، با همکاران بانکی خود و بیمه ها برقرار کردیم که امیدواریم بعد از نمایشگاه نتایج این جلسات به خوبی حاصل شود.

    و اما در گشت و گذار در نمایشگاه به سراغ بیمه ما رفتم، زهره زحمتکش از کارشناس های روابط عمومی این شرکت گفت: ما بازار خودمان را کسب کردیم و توانستیم مشتری های جدیدی را در طول این دوره از نمایشگاه جذب کنیم.

    وی به جلسات این شرکت با رییس صنعت هتلداری کشور و بنادر جزیره کیش اشاره کرد و گفت: جزیره کیش پتانسیل سرمایه گذاری دارد، اگر ما پرتفوی همین مجموعه ها را هم بتوانیم جذب کنیم برای شرکت ما  خیلی خوب خواهد بود.

    به نظر مجتبی عراقی کارشناس ارشد سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان برگزاری این دست نمایشگاه ها در معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری کشور بسیار مناسب است.

    آسان پرداخت که سال های اخیر یک پای ثابت بسیاری از رویدادهای اقتصادی است، اولین حضور بورسی خود را به عنوان یک شرکت پذیرفته شده در بورس در کیش اینوکس 2016 استارت زد.

    سعید ذوالقدریها، مدیر بازاریابی فروش آسان پرداخت ارزیابی بسیار مثبتی از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش داشت و در این باره توضیح داد: "آپ" برای دومین بار در نمایشگاه اینوکس شرکت می کند اما مشارکت امسال، تحت تاثیر حضورمان در بورس قرار گرفته بود چون تا سال گذشته 100 درصد مذاکرات ما در طول نمایشگاه مختص به حوزه پرداخت بود اما امسال 50 درصد درگیر بورس و سوالات مردم راجع به نوسانات قیمتی سهام و پروژه های توسعه ای شرکت بودیم.

    او درباره ماحصل حضور در اینوکس 2016 گفت: آن چیزی که برای آسان پرداخت مهم است ادامه روند رو به رشد سال های گذشته در توسعه خدمات نوین پرداخت است که در همین رابطه به واسطه حضور تخصصی تر افرادی که در این نمایشگاه حاضر می شوند جلسات خوبی در طول نمایشگاه برگزار شد.

    این شرکت تازه وارد در طول این نمایشگاه توانسته نشست های خیلی خوبی با بانک ها، موسسات خصوصی و دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد قزوین برگزار کند که این اتفاقات را به فال نیک گرفته است.

    و اما بالاخره به سراغ تنها کارگزاری حاضر در این نمایشگاه، یعنی کارگزاری فولاد مبنا رفتیم. حسین قلی پور مدیر عامل کارگزاری فولاد مبنا به عنوان نماینده صنف کارگزاری ها و حامی برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه یک نماشگاه تخصصی است و نباید انتظار از این نمایشگاه مشابه نمایشگاه های عمومی باشد.

    او درباره دستاوردهایشان در طول نمایشگاه کیش اینوکس 2016 گفت: کارگزاری و مجموعه دلیران پارس دستاوردهای خوبی از حضور در این دوره نمایشگاه داشتند به عنوان نمونه جلساتی با سرمایه گذاران لرستان و شهردار اصفهان برپا شد تا زمینه های سرمایه گذاری و تامین مالی از طریق بازار سرمایه در حوزه هتل سازی، مجتمع های خدماتی - تفریحی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

    دو نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و همچنین نمایشگاه بورس بانک بیمه و خصوصی سازی طی چهار روز در جزیره زیبای کیش برگزار شد. می توان گفت محتوای کیش اینوکس نسبت به گذشته غنی تر شده است و با حضور شرکت های خارجی کیفیت برگزاری آن بالاتر رفته است. در این رویداد بین المللی 40 شرکت خارجی شامل ایتالیا، آلمان، سوئیس، ایالات متحده عربی، آمریکا، مالزی و انگلستان حضور داشتند.

    برچسب ها