عصر خودرو

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۲۱)

"گسترش فناوری های نوین" حامی کیش‌اینوکس ۲۰۱۶

عصر بازار- «سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی» و «هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور» در حالی از ۱۰ تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود که همزمان با این رویداد همایش‌بین المللی «سرمایه گذاری و توسعه ایران» نیز در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان برگزار می‌شود.

"گسترش فناوری های نوین" حامی کیش‌اینوکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در این راستا، شرکت "گسترش فناوری های نوین" نیز به ‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه فناوری‌های نوین علاوه ‌بر حمایت ویژه از نمایشگاه، در این رویداد به شکلی ویژه حضور پیدا کرده است. 

    شرکت "گسترش فناوری های نوین" با حضور در این رویداد ضمن تعامل با دیگر بازیگران بازار مالی، پتانسیل رو به رشد صنعت فناوری‌های نوین را با آنها به اشتراک می‌گذارد. همچنین "گسترش فناوری های نوین" علاوه ‌بر حمایت کامل از برگزاری این رویداد و حضور در فضای نمایشگاهی، برنامه معرفی این صنعت را نیز خواهد داشت که برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این حوزه، جذاب خواهد بود. این مجموعه همچنین در تلاش است با فراهم آوردن بستری برای تبادل نظرات درخصوص نقش این صنعت، دین خود را نسبت به تمامی فعالان ادا کند.   

    شرکت گسترش فناوری‌های نوین، از سال 1387 فعالیت خود را با تمرکز بر گستره‌ای از فعالیت‌های مبتنی بر بستر اطلاعات و ارتباطات در خدمت نظام بانکی آغاز نمود. گسترش فناوری‌های نوین کشاورز، با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه‌ی فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی با تمرکز به راه حل‌های بانکی، می‌کوشد کسب‌وکار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد. تجربه‌ی گران‌بهای ما در زمینه‌ی راهکارهای جامع بانکی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و فناوری تولید نرم‌افزار، مسیر پیشرفتمان را هموار کرده است.

    برچسب ها
    مطالب مرتبط