عصر خودرو

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۲۰)

"میکا مال" از کیش‌اینوکس ۲۰۱۶ حمایت ویژه می‌کند

عصر بازار- «سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی» و «هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور» در حالی از ۱۰ تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود که همزمان با این رویداد همایش‌بین المللی «سرمایه گذاری و توسعه ایران» نیز در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان برگزار می‌شود.

"میکا مال" از کیش‌اینوکس ۲۰۱۶ حمایت ویژه می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،  در این راستا شرکت "میکا مال"  نیز به ‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساختمانی علاوه ‌بر حمایت ویژه از نمایشگاه، در این رویداد به شکلی ویژه حضور پیدا کرده است. 

    شرکت"میکا مال"  با حضور در این رویداد ضمن تعامل با دیگر بازیگران بازار مالی، پتانسیل رو به رشد صنعت ساختمانی را با آنها به اشتراک می‌گذارد. همچنین"میکا مال" علاوه ‌بر حمایت کامل از برگزاری این رویداد و حضور در فضای نمایشگاهی، برنامه معرفی صنعت ساختمانی را نیز خواهد داشت که برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این حوزه، جذاب خواهد بود. این مجموعه همچنین در تلاش است با فراهم آوردن بستری برای تبادل نظرات درخصوص نقش این صنعت، دین خود را نسبت به تمامی فعالان ادا کند.  

    شرکت میکامال، از یک دهه گذشته با هدف توسعه و بهبود کیفیت فضاهای تجاری، اداری، تفریحی و مسکونی و همچنین بالابردن استانداردهای کمی و کیفی زندگی مدرن شهری، تاسیس و شروع به فعالیت کرده است. با توجه به پتانسیل بالای جزیره کیش در جذب گردشگران داخلی و خارجی، شرکت میکا بر آن شده با احداث سازه هایی با امکانات و استانداردهای بین المللی، گامی مهم درجهت توسعه این صنعت در کشورمان بردارد. اکنون نیز شرکت میکامال با استفاده از تجربیات گذشته خود و بهره مندی از دانش متخصصین داخلی و خارجی، برآن است تا با احداث مجموعه تجاری – تفریحی میکامال، افتخاری دیگر را در سوابق اجرایی خود به ثبت رساند.

    برچسب ها
    مطالب مرتبط