عصر خودرو

رکود، عامل تعدیل منفی ۳۴ درصدی "موتوژن"

عصر بازار- شرکت موتوژن "بموتو" درآمد هر سهم را براساس عملکرد نه ماهه حسابرسی نشده و با پوشش ۷۵ درصدی، برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ با سرمایه ۶۸۰,۴۰۰ میلیون ریال مبلغ ۴۶۵ ریال به طور خالص پیش بینی کرد.

رکود، عامل تعدیل منفی ۳۴ درصدی "موتوژن"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، سود هر سهم نسبت به سال گذشته 42 درصد کمتر شده از طرفی نسبت به اطلاعیه قبلی نیز 34 درصد تعدیل منفی دارد. رکود سنگین  صنعت موجب کاهش نیاز به الکتروموتورهای صنعتی ورکود در بازار مسکن باعث کاهش نیاز به الکترو موتورهای خانکی (کولری) در سال جاری گردید لذا شرکت بر نامه تولید وبه تبع آن برنامه فروش را تعدیل نمود.

    علاوه بر این، در سال جاری بعلل فوق امکان افزایش قیمت علیرغم افزایش چشمگیر هزینه ها  برای هیچیک از تولید کنندگان داخلی وجود نداشت.افزایش هزینه های اداری ناشی از اعمال دستورالعمل وزارت کار می باشد. با توجه به رکود حاکم بر بازاربمنظور حفظ مشتریان همانند سایر تولید کنندگان داخلی تسهیلاتی برای مشتریان عمده خود قائل گردید.

    از این رودوره وصول مطالبات افزایش یافته وشرکت برای تامین سرمایه در گردش از تسهیلات مالی بیشتری استفاده نموده لذا هزینه های مالی افزایش یافته است.کاهش سایر درآمد های غیر عملیاتی بدلیل رکود در صنعت ریخته گری و کاهش قیمت دورریزها و ضایعات در بازار میباشد.

    برچسب ها