عصر خودرو

مزایده پنجم سرخابی‌ها، پشت چراغ قرمز

عصر بازار: به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی، هیئت واگذاری باید در خصوص برگزاری مزایده پنجم سرخابی ها تصمیم بگیرد.

مزایده پنجم سرخابی‌ها، پشت چراغ قرمز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، پس از برگزاری ناکام مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس در 27 بهمن و 19 اسفندماه سال گذشته و نیز 9 و 29 اردیبهشت امسال قرار شد تنفس دو ماهه ای به این دو باشگاه داده شود تا مسئولین سرخابی ها با خیال راحت نسبت به یارگیری و بستن تیم اقدام کنند.
    بر این اساس نیز مدیران سازمان خصوصی سازی به عنوان متولی واگذاری دو باشگاه قرمز و آبی قول آغاز دوباره روند مزایده سرخابی ها را همزمان با شروع لیگ چهاردهم دادند و حالا در حالی هفته سوم این لیگ سپری شده است که خبری از مزایده پنجم سرخابی ها نیست و رئیس سازمان خصوصی‌سازی می گوید در این خصوص هیئت واگذاری باید تصمیم بگیرد و هر زمانی که تصمیم بر این شد که بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از سر بگیریم و موضوع را به ما اعلام کردند، کارمان را آغاز خواهیم کرد.
    با این وجود بحث اهلیت خریداران نیز کماکان معمای حل نشده واگذاری این دو باشگاه است که باید متولیان فکری به حال آن کنند، هر چند پوری‌حسینی معتقد است در مزایده چهارمی که برگزار شد هیچ مشکلی وجود نداشت و فقط اهلیت متقاضیان به تایید نرسید و این نشان می‌دهد شرایط واگذاری مشکلی نداشته است. بعلاوه این که حالا که شرایط به این شکل درآمده است هیئت واگذاری می‌تواند در بحث اهلیت خریداران استقلال و پرسپولیس شرایط را تغییر دهد.
    از سوی دیگر برخی شنیده ها حکایت از این دارد که گویا دولت قید واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را زده است که برای تایید یا رد این شایعه، باید چند هفته ای منتظر ماند تا دید آیا حواشی واگذاری سرخابی های پایتخت به سرانجام می رسد یا این که لغو واگذاریشان، آغاز حاشیه ای دیگر می شود برای استقلال و پرسپولیس ...

    برچسب ها