عصر خودرو

سامانی اعلام کرد:

درخواست مهلت ۲ ساله ایرلاین‌ها برای افزایش سرمایه

عصر بازار- دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به درخواست ایرلاین‌ها از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر مهلت دو ساله به آنها برای افزایش سرمایه، گفت: ایرلاین‌های خصوصی برنامه‌ای برای ادغام ندارند.

درخواست مهلت ۲ ساله ایرلاین‌ها برای افزایش سرمایه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، مقصود اسعدی سامانی در خصوص موضوع کفایت سرمایه ایرلاین‌ها که باید تا مردادماه به مقدار اعلام شده برسد، گفت: شرکت‌های هواپیمایی در حال ارزیابی هستند، ضمن آنکه از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیر هستیم تا شرکت‌ها زمان بیشتری را برای افزایش سرمایه داشته باشند.

    وی با بیان اینکه ایرلاین‌ها توانمندی ندارند تا در مدت زمان تعیین شده سرمایه خود را افزایش دهند، افزود: صنعت هواپیمایی پیچیدگی های خود را دارد و اقتصاد ایرلاین‌ها هم به تازگی آزاد شده است زیرا مدت‌های زیادی تعیین تکلیفی نرخ بلیت هواپیما مشکلات عدیده‌ای را برای شرکت‌ها به وجود آورده بود.

    دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه باید فرصت بیشتری به شرکت‌های هواپیمایی داده شود، اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی به وزیر درخواست داده اند تا این زمان را به دو سال برساند و در این زمان ایرلاین‌ها بتوانند کفایت سرمایه را انجام دهند.

    سامانی در خصوص موضوع ادغام ایرلاین‌های کوچک که در گذشته مطرح شده بود، افزود: ایرلاین‌های خصوصی تمایلی برای این موضوع ندارند و هر ایرلاین به دنبال این است که سرمایه خود را به میزان اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برساند.

    وی با اشاره به اینکه دولت فقط می تواند این تصمیم برای شرکت‌های دولتی اعمال کند، اظهار داشت: سایر شرکت‌ها که خصوصی هستند خودشان در مورد آینده شرکت تصمیم می‌گیرند و تاکنون هم تمایلی برای این موضوع نداشته‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها