عصر خودرو

معاون پذیرش بورس تهران تشریح کرد:

برنامه‌های بورس تهران برای عرضه اولیه شرکت‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳

آمادگی ۵ شرکت برای عرضه اولیه در بازار سرمایه

عصر بازار- محمدامین قهرمانی، معاون پذیرش بورس تهران از آمادگی ۵ شرکت برای عرضه اولیه در بورس تهران خبر داد و اعلام کرد: اکنون ۲۰ شرکت در حال انجام اقدامات لازم برای درج نماد هستند.

برنامه‌های بورس تهران برای عرضه اولیه شرکت‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا محمدامین قهرمانی، به برنامه‌های بورس تهران برای انجام عرضه‌های اولیه در بازار سهام اشاره کرد و گفت: اکنون 5 شرکت از آمادگی لازم برای عرضه اولیه در بورس تهران برخوردارند.

    ‎وی اظهار داشت: در وضعیت فعلی ارزش‌گذاری 2 شرکت انجام شده و با توجه به اجرای اقدامات مربوطه این شرکت‌ها از آمادگی لازم برای عرضه در بورس برخوردارند.

    ‎قهرمانی خاطرنشان کرد: اکنون در انتظار تعیین تکلیف شرایط بازار و برنامه‌ریزی‌ها در راستای عرضه اولیه هستیم.

    ‎ معاون پذیرش بورس تهران ادامه داد: فعلا پذیرش شرکت‌ها برای عرضه اولیه در حال انجام بوده و هیچ تواقفی در انجام اقدامات مربوط به پذیرش و درج نماد شرکت‌ها صورت نگرفته است.

    ‎وی به اقدامات انجام شده از سوی بورس تهران برای انجام هر چه سریع‌تر شرکت‌ها در بازار اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 4 جلسه هیات پذیرش در بورس تهران برگزار شد و 2 شرکت پروژه به دنبال تامین مالی از طریق این بازار هستند.

    ‎به گفته معاون پذیرش بورس تهران، اکنون تعداد 20 شرکت در حال انجام اقدامات لازم برای درج نماد هستند.

    ‎وی تاکید کرد: برنامه بورس تهران، عرضه اولیه 15 شرکت در بازار است اما در ابتدا باید وضعیت حاکم بر معاملات بازار مورد ارزیابی قرار بگیرد و پس از آن تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

    ‎قهرمانی در پایان گفت: اگر شرایط بازار اجازه دهد علاوه بر شرکت پروژه‌ها، عرضه اولیه تعداد قابل توجهی شرکت در بورس تهران انجام خواهد شد.

    برچسب ها