عصر خودرو

واگذاری سهام باشگاه استقلال به سال آینده موکول شد

عصر بازار- پروسه واگذاری مالکیت باشگاه استقلال به سال آینده موکول شد تا در زمان مناسب آبی‌های پایتخت مالک جدید خود را بشناسند.

واگذاری سهام باشگاه استقلال به سال آینده موکول شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، پس از نامه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مبنی برای واگذاری 80 سهام باشگاه پرسپولیس، شایعاتی پیرامون واگذاری مالکیت باشگاه استقلال طی امروز و فردا نیز به گوش می‌رسید که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد.

    سازمان خصوصی‌سازی به‌عنوان مسئول واگذاری سهام سرخابی‌ها، فعلاً برنامه‌ای در سال جاری برای واگذاری مالکیت باشگاه استقلال ندارد و این باشگاه همچنان زیر نظر وزارت ورزش به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

    با توجه به واگذاری باشگاه پرسپولیس، مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها حل شده است و به این ترتیب این دو باشگاه مشکلی از این بابت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و به همین دلیل عجله‌ای برای واگذاری استقلال وجود ندارد.

    مسئولان سازمان خصوصی‌سازی طی دو ماه گذشته جلساتی را با مسئولان پتروشیمی خلیج فارس داشته‌اند، اما پس از بروز موانعی بر سر واگذاری، این جلسات بدون نتیجه باقی مانده است. به گفته مسئولان سازمان خصوصی‌سازی با توجه به فرصت کم باقیمانده تا پایان سال جاری و تعطیلات پیش رو، امکان واگذاری استقلال در سال جاری وجود ندارد و در سال آینده در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

    برچسب ها