عصر خودرو

اعلام عرضه ۳ صکوک مرابحه به ارزش ۲,۴۰۰ میلیارد تومان

عصر بازار- برنامه عرضه عمومی ۳ صکوک مرابحه به ارزش ۲,۴۰۰ میلیارد تومان اعلام شد.

اعلام عرضه ۳ صکوک مرابحه به ارزش ۲,۴۰۰ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت‌های «مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک» (سهامی خاص) به مبلغ 1000 میلیارد تومان، «البرز دارو» (سهامی عام) به مبلغ 400 میلیارد تومان از طریق بورس تهران و صکوک مرابحه شرکت «گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان» (سهامی عام) به مبلغ 1000 میلیارد تومان از طریق فرابورس از روز چهارشنبه 6 دی ماه 1402 عرضه عمومی خواهد شد.

    بر این اساس، صکوک مرابحه 1000 میلیارد تومانی شرکت «مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک» با نرخ 23 درصد و دوره‌های بازپرداخت شش ماهه با ضمانت بانک تجارت و با نمادهای «صزاگرس71 و صزاگرس07» با استفاده از خدمات شرکت واسط مالی مرداد چهارم به عنوان ناشر و شرکت‌های «تامین سرمایه دماوند و تامین سرمایه امید» به عنوان بازارگردانان و متعهدین پذیره‌نویس از طریق بورس تهران عرضه عمومی می‌شود.

    همچنین در عرضه دیگری که روز چهارشنبه از طریق بورس تهران صورت می‌گیرد، صکوک مرابحه 400 میلیارد تومانی شرکت «البرز دارو» با نرخ 23 درصد و دوره‌های بازپرداخت سه ماهه با ضمانت بانک رفاه کارگران و با نماد «صالبر610» است. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی مرداد چهارم بوده و با استفاده از خدمات «صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی کارون» به عنوان بازارگردان و «صندوق سرمایه‌گذاری نوع دوم کارا و گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما» به عنوان متعهدین پذیره‌نویس منتشر می‌شود.

    فرابورس همچنین میزبان عرضه صکوک مرابحه 1000 میلیارد تومانی شرکت «گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان» با نرخ 26 درصد و دوره‌های بازپرداخت سه ماهه بدون ضامن و با تکیه بر رتبه اعتباری A- در بلند مدت و A1 در کوتاه مدت با نماد «انتخاب04 است. این اوراق 2 ساله بوده و با استفاده از خدمات شرکت «واسط مالی دی پنجم» به عنوان ناشر و «صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ» به عنوان بازارگردان بدون متعهد پذیره‌نویس منتشر می‌شود.

    برچسب ها