عصر خودرو

ایران و ترکمنستان چند سند همکاری به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار امضا کردند

عصر بازار- ایران و ترکمنستان در پایان هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی چند سند همکاری و اجرایی به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

ایران و ترکمنستان چند سند همکاری به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار امضا کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، در پایان هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان، امروز (شنبه 27 آبان ماه) دو کشور یک یادداشت همکاری و 2 سند اجرایی امضا کردند.

    در پایان این اجلاس، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی کشورمان و رشید مردوف، رئیس وزرای کابینه و وزیر امور خارجه ترکمنستان، سند یادداشت همکاری هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان را امضا کردند.

    همچنین دو سند اجرایی در حوزه احداث جاده‌ به ارزش 550 میلیون دلار و احداث خط انتقال برق و تامین تجهیزات برقی به ارزش 340 میلیون دلار به امضای مقامات دو کشور رسید.

    به گزارش ایرنا، هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان عصر روز گذشته (جمعه) در عشق آباد آغاز به‌کار کرد و امروز اختتامیه آن برگزار شد.

    بر اساس پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی کشورمان و استقبال طرف ترکمنی مقرر شد هجدهمین کمیسیون مشترک دو کشور آذر ماه سال آینده در تهران برگزار شود.

    برچسب ها