عصر خودرو

تسهیل تامین مالی پروژه‌های ناتمام با کمک بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای

عصر بازار- معاون وزیر صمت در مراسم رونمایی از بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای گفت: حدود ۵۰ تا ۶۰ همت پروژه‌هایی داشتیم که چشم به منابع دولت داشتند، اما خوشبختانه با توجه به ظرفیت بازار سرمایه این مسئله رفع خواهد شد، امید می‌رود بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای توسعه یابد.

تسهیل تامین مالی پروژه‌های ناتمام با کمک بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، بابک احمدی معاون وزیر صمت در مراسم رونمایی از بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای گفت: اتفاقی که امروز در حال رخ دادن است به کمک بسیاری از سازمان ها و وزارت خانه ها بوده است، از دوستان خود در سازمان گسترش نوسازی تشکر می‌کنم .

    او افزود : پروژه ای که سال ها با کندی و منابع اندک پیش می‌رفت، اکنون با تزریق سرمایه مردمی، منابع‌ لازم تامین شده امید می‌رود از ابتدای سال 1403 شاهد تولید محصولات این شرکت باشیم.

    معاون وزیر صمت گفت : منابعی که وارد این پروژه شده , موجب تورم نخواهد شد ، محصول اصلی خروجی این محصول اکتان افزاهای زیست محیطی است زیرا ماده ای که از آن قراره اتانول تشکیل شود ذرت است.

    او بیان کرد: حدود 50 تا 60 همت پروژه های اینگونه داریم که چشم به منابع دولت داشتند اما خوشبختانه با توجه به ظرفیت بازار سرمایه این مسئله رفع خواهد شد، امید می‌رود بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای توسعه یابد.

    برچسب ها