عصر خودرو

اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی به چهارشنبه موکول شد

عصر بازار- رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: نرخ خرید تضمینی گندم برمبنای شاخص هزینه های تولید و احتساب سود متعارف ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی به چهارشنبه موکول شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، عطااله هاشمی گفت: علی رغم آن که قرار بود جلسه شورای قیمت گذاری فردا دوشنبه 20 شهریور تشکیل شود، اما به دلیل برنامه وزیر جهاد مبنی بر دیدار با مقام معظم رهبری جلسه تعیین نرخ به روز چهارشنبه موکول شد.

    او با تاکید بر ضرورت 100 درصدی اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی در جلسه روز چهارشنبه افزود: وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس شورا و مسئول برگزاری جلسات کمیسیون های تخصصی و شوراست که خوشبختانه جلسات کمیسیون تخصصی و شورای قیمت گذاری از زمان ریاست ایشان به طور مرتب تشکیل شد و تنها اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه مانع از اعلام قیمت در زمان مقرر و اتخاذ سیاست های حمایتی شده است.

    هاشمی ادامه داد : رئیس سازمان برنامه و بودجه با منحرف کردن بحث و تغییر ماهیت ها و عنوان کردن برخی دلایل، اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات را به تعویق انداخته است.

    رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: نرخ خرید تضمینی گندم برمبنای شاخص هزینه های تولید و احتساب سود متعارف 23 هزار و 700 تومان و نرخ تورم 22 هزار و 300 تومان است، همچنین بر مبنای قیمت های جهانی و هزینه های جانبی و نرخ واقعی دلار، قیمت خرید گندم بالای 20 هزار تومان است که حال باید منتظر ماند و دید که در جلسه روز چهارشنبه شورا به چه جمع بندی می رسد.

    برچسب ها