عصر خودرو

شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

عصر بازار- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته ای که گذشت ارزش معاملات ۳۸۶ شرکتی که کالا و محصول‌ خود را در تالارهای مختلف و بازار فرعی عرضه کرد، ۲۶ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان بود. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۱ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان برآورد شد.

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 10 شهریور را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله 8 هزار و 170 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش 2 هزار و 210 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با فروش 81 هزار و 200 تن تختال و ورق گالوانیزه به ارزش یک هزار و 444 میلیارد تومان، دوم شد.

    فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با فروش 80 هزار تن شمش بلوم و آهن اسفنجی بها به ارزش یک هزار و 316 میلیارد تومان، سوم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با ثبت معامله 300 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش یک هزار و 314 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با ثبت معامله 83 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و 206 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) 78 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سبک را به ارزش یک هزار و 28 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (#آلومینیوم_جنوب) با فروش 6 هزار و 500 تن شمش آلومینیوم به ارزش 783 میلیارد تومان هفتم شد.

    صبافولاد خلیج فارس (#فصبا) با ثبت معامله 50 هزار تن آهن اسفنجی بریکت به ارزش 655 میلیارد تومان، هشتم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش 70 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش 621 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    پالایش نفت تهران تندگویان نیز با ثبت معامله 38 هزار و 500 تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش بیش از 597 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها