عصر خودرو

سیمان ارومیه ۷۵۰ ریال سود داد

عصر بازار- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سیمان ارومیه در روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه درسالن اجتماعات شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری ایران با حضور بیش از ۸۶ درصد سهامداران برگزار شد.

سیمان ارومیه ۷۵۰ ریال سود داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این مجمع دکتر فاتح ریاست مجمع را برعهده داشت. مهندس باقری فرمدیرعامل سیمان ارومیه دکتر بیژن جواهری به عنوان ناظراول، دکتر ستاری به عنوان سهامدارعمده و ناظر دوم وسرکار خانم درویش به عنوان منشی هیئت رئیسه مجمع را تشکیل دادند. مدیران عامل هلدینگ سیمان فارس وخوزستان و سیمان تامین نیز حضور داشتند.
    در این مجمع پس از استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 29/12/94، شرکت حسابرسی آزموده کاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی، روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامة کثیر‌الانتشارجهت درج آگهی ها و اطلاعیه های شرکت انتخاب گردید. لازم به ذکر است اعضای هیئت‌مدیره هیچ تغییری نکرده و پاداش هیئت مدیره مبلغ 160 میلیون تومان که صرفا به اعضای هیئت مدیره تعلق می گیرد تعیین گردید. همچنین حقوق اعضای هیئت مدیره مبلغ 850 هزار تومان در نظر گرفته شد.
    در این مجمع مقرر شد 30 میلیارد تومان از 46 میلیارد تومان سود انباشته این شرکت تقسیم شود که به ازای هر سهم 750ریال در نظر گرفته شد و به تصویب رسید.
    همچنین در مجمع فوق العاده ای که بلافاصله بعد از اتمام مجمع عمومی برگزار گردید در ماده 2 اساسنامه این شرکت ارائه خدمات آزمایشگاهی و آزمونهای سیمان و مواد معدنی مرتبط اضافه شده و به تصویب رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها