عصر خودرو

جمع کارگزاران فرابورس ۱۱۰ تایی شد

عصر بازار- شرکت کارگزاری هامرز پس از اخذ مجوز فعالیت از سازمان بورس، در اواخر اردیبهشت‌ماه جاری به صورت رسمی به عضویت فرابورس ایران درآمد و بدین ترتیب تعداد کارگزاری‌های فرابورسی به ۱۱۰ رسید.

جمع کارگزاران فرابورس ۱۱۰ تایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از صداوسیما، در مراسم گرامی‌داشت عضویت کارگزاری هامرز در فرابورس ایران، مهدی نجفی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه کارگزاری هامرز در سال 1401 موفق به اخذ موافقت اصولی از سازمان بورس شد، گفت: همچنین در شهریورماه 1401 با سرمایه 120 میلیارد تومانی مجوز تاسیس و در اردیبهشت امسال نیز مجوز فعالیت را از سازمان بورس اخذ کردیم.

    نجفی در خصوص خدمات کارگزاری هامرز اظهار کرد: در این شرکت تمامی خدمات مربوط به معاملات در حوزه اوراق بهادار، بورس کالا و بورس انرژی ارائه می‌شود ضمن آنکه مجوز عرضه و پذیرش به منظور خدمات به شرکت‌های متقاضی نیز داریم.
    به گفته وی در مجموعه هامرز، شرکت‌های هم‌گروه دیگری برای ارائه خدمات متنوع در حوزه‌های مالی از جمله لیزینگ، سبدگردانی، بیمه زندگی و ... فعال هستند و به این واسطه پرتفو کاملی از ابزار‌های سرمایه‌گذاری وجود دارد تا مشتریان بتوانند از مزیت‌های سایر خدمات هامرز نیز استفاده کنند.
    مدیرعامل کارگزاری هامرز با تاکید بر اینکه سهامداران این کارگزاری از بخش خصوصی و فعالان خوشنام بازار سرمایه با دو دهه سابقه فعالیت در نهاد‌های مالی هستند، افزود: به سهامداران اطمینان می‌دهیم که روند ارائه خدمات به مشتریان بهینه خواهد بود.
    گفتنی است پیش ازاین کارگزاری پویان در آذرماه سال 1401 به عنوان صدونهمین کارگزار به عضویت فرابورس درآمد و بدین ترتیب پس از 12 سال عدم صدور مجوز کارگزاری و با رفع انحصار در این صنعت شاهد ورود کارگزاری‌های جدید به بازار سرمایه هستیم.

    برچسب ها