عصر خودرو

صندوق‌های با درآمد ثابت گزینه‌ای برای سرمایه گذاران ریسک گریز

عصر بازار- کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت دارای مزیت‌هایی است که افراد ریسک گریز می‌توانند از آن استفاده کنند.

صندوق‌های با درآمد ثابت گزینه‌ای برای سرمایه گذاران ریسک گریز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آقای غفوری گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در بازار سرمایه ابزاری هستند که سرمایه گذاران می‌توانند برای کنترل و کاهش ریسک آن‌ها را در سبد سرمایه گذاری خود قرار دهند.

    او در ادامه می‌گوید: صندوق‌های سرمایه گذاری درآمد ثابت همانطور که از نام آن‌ها مشخص است ابزاری بدون ریسک هستند بنابر این افراد ریسک گریز می‌توانند از این صندوق‌ها استفاده کنند‌.

    این کارشناس بازار سرمایه در خصوص مزیت‌های صندوق‌های با در آمد ثابت گفت: در ابتدا این که این صندوق‌ها سود‌های روز شمار دارند و بازدهی بالاتری از سپرده‌های بانکی ثبت کرده اند. (سرمایه گذاران می‌توانند در سایت Fipiran.com اطلاعات لازم جهت بررسی انتخاب مناسب‌ترین صندوق را مشاهده کنند) یکی دیگر از مزیت‌های صندوق‌ها به شکل کلی نقدشوندگی بالا و عدم صف‌های فروش قفل شده است.

    او می‌گوید: در آخر سرمایه گذاری در صندوق‌ها یا به عبارتی ورود به شکل غیر مستقیم به بازار سرمایه برای افرادی که دانش، اطلاعات در زمینه بازار و زمان کافی ندارند مطلوب‌ترین مسیر محسوب می‌شود.

    برچسب ها