عصر خودرو

یک گام تا آغاز دوران جدید بخش خصوصی

عصر بازار- با نهایی شدن فهرست نمایندگان بخش خصوصی در اتاق‌های بازرگانی، حالا باید دولت نمایندگان خود را در این بخش معرفی کند.

یک گام تا آغاز دوران جدید بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران، در نامه‌هایی جداگانه به سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم‌چنین سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، از آنها خواست تا در اسرع وقت 20 نماینده دولت برای حضور در دور دهم هیات نمایندگان اتاق تهران را معرفی کنند.

    رئیس اتاق بازرگانی تهران با توجه به اتمام فرآیند انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و مشخص شدن 40 نماینده بخش خصوصی از سرپرستان وزارتخانه‌های صمت و جهادکشاورزی خواست نمایندگان خود را برای حضور در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران مشخص و معرفی کنند.

    بر اساس اعلام اتاق تهران، مسعود خوانساری طی دو نامه جداگانه به سیدمهدی نیازی و سیدمحمد آقامیری با اشاره به بند 2 ماده 3 آیین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق‌های شهرستان‌ها که به حضور 20 نماینده دولت در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران اشاره دارد، خواستار تسریع در معرفی این نمایندگان شد.

    اتاق بازرگانی تهران تنها اتاقی است که در ترکیب هیات نمایندگان خود نمایندگانی از دولت دارد و برابر آیین‌نامه 15 نماینده از وزارت صنعت، معدن و تجارت و 5 نماینده نیز از طرف وزارت جهادکشاورزی به اتاق تهران معرفی می‌شوند تا در نشست‌های ماهانه و جلسات کمیسیون‌های تخصصی شرکت کنند.

    لازم به ذکر است که انتخابات اتاق تهران تایید شد و با یک تغییر در بخش صنعت، اعتبارنامه 40 نماینده بخش خصوصی صادر شده است.

    به گزارش ایسنا، پس از آغاز به کار اتاق‌های استانی، جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران برگزار خواهد شد و پیشبینی می‌شود تا پایان بهار امسال، رییس جدید اتاق بازرگانی ایران نیز معرفی شود.

    برچسب ها