عصر خودرو

تحقق ۱۰۰ درصدی مالیات الکترونیک در بوشهر

عصر بازار- مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با بیان اینکه سیستم مالیات الکترونیک در این استان ۱۰۰ درصد محقق شده از مودیان خواست تا گزینه ابلاغ الکترونیک خود را فعال (تیک‌دار) کنند تا از این خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.

تحقق ۱۰۰ درصدی مالیات الکترونیک در بوشهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از صدا و سیما ، مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر روز پنج‌شنبه اظهار کرد: در زمان حاضر میزان رویت ابلاغ‌های الکترونیک برای مودیانی که این گزینه را فعال کرده‌اند کم است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

    محمدجواد رستمی افزود: در سال گذشته مودیان مالیاتی استان بوشهر در مجموع 13 هزار برگ رویت نشده داشته‌اند که از این شمار نزدیک به چهار هزار مورد مربوط به مالیات‌های کمتر از 100 هزار تومان است.

    مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر تصریح کرد: مودیان مالیاتی که ابلاغ الکترونیک خود را فعال کرده‌اند، برای استفاده از امکان پذیرش مالیات مقطوع به موقع اقدام کنند چرا که در صورت رویت نکردن این ابلاغ، پرونده آن‌ها به هیات حل اختلاف ارجاع می‌شود.

    رستمی اضافه کرد: در این صورت، باید فرآیندی هزینه‌بر را طی کنند در حالی‌که در بیشتر موارد میزان مالیات آن‌ها کمتر از یک میلیون تومان است.

    کشف 19 فرار مالیاتی با سوت زنی مردم بوشهر

    مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: سامانه سوت‌زنی مالیاتی استان بوشهر آماده ثبت گزارش‌های مردم از فرار‌های مالیاتی است و براساس قانون در صورت ثمربخش‌بودن این گزارش‌ها پاداشی نیز برای اطلاع‌دهنده در نظر گرفته شده است.

    وی ادامه داد: در سال گذشته 23 گزارش مردمی از فرار مالیاتی در استان بوشهر ثبت شد که پنج مورد آن تکراری بوده و برای بقیه موارد پرونده تشکیل شده است.

    رستمی عنوان کرد: بیشتر موارد سوت‌زنی استان بوشهر در سال گذشته مربوط به عدم استفاده از دستگاه پوز یا دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان بود که با تشکیل پرونده، در صورت اثبات تخلف به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

    وی یادآور شد: سال گذشته 11 هزار و 500 میلیارد تومان مالیات مستقیم و غیرمستقیم در استان بوشهر وصول شده و 2 هزار و 800 میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده نیز برای عمران شهری و روستایی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری این استان واریز شده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو