عصر خودرو

خط‌ونشان سازمان خصوصی‌سازی برای استقلال

عصر بازار- با وجود تهدید مدیران سازمان خصوصی‌سازی و باشگاه استقلال به ترک پست خود در صورت درست نبودن حرف‌شان، هیچ اتفاقی در روز سه‌شنبه رخ نداد.

خط‌ونشان سازمان خصوصی‌سازی برای استقلال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، دوشنبه شب علی فتح‌الله‌زاده و حسین قربان‌زاده مناظره‌ای جنجالی در تلویزیون داشتند. موضوع مورد بحث صورت‌های مالی بود. رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعتقاد داشت مدیرعامل استقلال 5 میلیارد از چک‌هایی که برای سال‌های گذشته بوده را برای خودش برداشته، ضمن اینکه می‌گفت فتح‌الله‌زاده دو بار بابت یک چک، پول گرفته است.

    در سوی دیگر مدیرعامل استقلال این موضوع را تکذیب می‌کرد و می‌گفت هر کسی سندی دارد رو کند. هر دو نفر یکدیگر را متهم و تأکید می‌کردند که اگر حرف‌شان درست نباشد فردای روز مناظره یعنی سه‌شنبه از سمت خود استعفا خواهند کرد.

    با این حال روز سه‌شنبه به پایان رسید اما خبری از استعفای هیچ‌کدام از این دو نفر نبود و مشخص نشد کدام یک از آنها واقعیت را نمی‌گوید هر چند در ساعات پایانی سه‌شنبه، حسین قربان‌زاده با انتشار متنی در فضای مجازی برای مدیرعامل آبی‌ها خط‌ونشان کشید.

    او در این باره نوشت: «هیئت سه‌نفره مالی، حدود هفت ساعت امروز در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد. فردا چهارشنبه بیانیه سازمان خصوصی‌سازی منتشر می‌شود. خلاصه، صددرصد ادعای دیشب بنده در برنامه فوتبال برتر تأیید شد».

    اکنون باید دید بیانیه سازمان خصوصی‌سازی حاوی چه مطالب، نکات و مستنداتی است و واکنش باشگاه استقلال چه خواهد بود.

    برچسب ها