عصر خودرو

استفاده از پژوهشگاه نفت برای اکتشاف در بخش بالادستی صنعت نفت

عصر بازار- مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در توضیح قرارداد امضا شده میان این مدیریت و پژوهشگاه صنعت نفت، گفت: با کمک این قرارداد، در آینده برخی از پروژه های مشترک بدون نیاز به برگزاری مناقصه و به صورت حساب فی مابین اجرا می شود.

استفاده از پژوهشگاه نفت برای اکتشاف در بخش بالادستی صنعت نفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، سید صالح هندی در حاشیه نمایشگاه بیست و یکم صنعت نفت با اشاره به توانمندی بالای پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه بالا دستی، گفت: بخشی از فعالیت های این پژوهشگاه مخصوصا در پردیس بالادستی در مدیریت اکتشاف قابل به کارگیری است.

    وی در ادامه افزود: در همین راستا مدیریت اکتشاف از پژوهشگاه صنعت نفت در خواست کرد تا تفاهم نامه ای برای تسهیل و تسریع در فعالیت های مشترک ایجاد شود. به کمک این تفاهم نامه برای انجام طرح های مشترک مابین پژوهشگاه صنعت نفت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران نیازی به عقد قرارداد نیست و بدون طی کردن مراحل اضافی می توانیم نیازهای خود را به پژوهشگاه اعلام کنیم و بحث های مالی از طریق حساب فی ما بین حل می شود.

    هندی با تاکید بر علاقه این مدیریت به استفاده از دانش پژوهشگاه صنعت نفت، تصریح کرد: پژوهشگاه صنعت نفت در گذشته تجربه این نوع همکاری را با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب داشته است و هم اکنون ما از همان تجربه استفاده خواهیم کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها