عصر خودرو

یک تحلیلگر پیش بینی کرد؛

۲۰۲۳ سال نزولی برای بورس آمریکا

عصر بازار- تحلیلگر ارشد بانک آمریکایی گفت: سهام های ایالات متحده و بازارهای وال استریت تا یک یا دو ماه دیگر به رشد خود ادامه خواهند داد، اما در سال آینده ۲۰۲۳ به روند کاهشی خود باز خواهند گشت.

۲۰۲۳ سال نزولی برای بورس آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر؛ مورگان استنلی، تحلیلگر ارشد بانک آمریکایی گفت: سهام ایالات متحده و بازارهای وال استریت تا یک یا دو ماه دیگر به رشد خود ادامه خواهند داد، اما در سال آینده 2023 به روند کاهشی خود باز خواهند گشت.

    مایک ویلسون، استراتژیست ارشد سهام در مورگان استنلی، گفت که ممکن است سود شرکت‌ها آنقدر سریع کاهش پیدا نکند که سرمایه گذاران را متقاعد کند که سال 2023 چقدر بد است، بنابراین ممکن است بازارها برای یک یا دو ماه بعد دوباره رشد کنند،

    وی به بلومبرگ گفت: سودهای خوشبینانه دردی را که در سال 2023 پیش خواهد آمد پنهان می‌کند و بنابراین ممکن است بازار سهام برای چند ماه دیگر افزایش یابد.

    وی تصریح کرد که درآمدها در این سه ماهه بهتر از حد انتظار بود.

    او گفت: "ما مطمئن نیستیم که درآمد به اندازه کافی سریع کاهش یابد تا بازار را متقاعد کنیم که سال 2023 از نظر درآمد چقدر بد خواهد بود."

    شرکت‌های بزرگ آمریکایی مانند بانک آمریکا و نت‌فلیکس در این هفته از نظر درآمد سه‌ماهه سوم عملکرد بهتری داشتند و به شاخص S&P 500 کمک کرد تا 2.3 درصد افزایش یابد.

    برچسب ها