عصر خودرو

رکورد تولید ماهانه شمش در فولاد خوزستان شکسته شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه شمش در این شرکت خبر داد و گفت: پس از گذشت سه سال رکورد تولید ماهیانه شمش در شرکت فولاد خوزستان از زمان تاسیس تاکنون شکسته شد.

رکورد تولید ماهانه شمش در فولاد خوزستان شکسته شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، امین ابراهیمی اظهار کرد: پس از سه سال در آبان ماه 1400، با تلاش نیروهای شرکت فولاد خوزستان توانستیم با تولید 342 هزار و 824 تن رکورد تولید ماهیانه شمش را ارتقا دهیم.

    وی افزود: با توجه به تشدید تحریم‌ ها و محدودیت‌ های تامین برق، با شرایط بسیار سختی برای تولید مواجه هستیم اما هیچکدام از این مسایل نتوانسته مانعی در برابر تلاش ما برای تولید و ارتقای آن شود.

    مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد: در پاییز شرایط بسیار خوبی برای شرکت فولاد خوزستان رقم خورده است به شکلی که رکورد تولید روزانه و ماهیانه شمش تختال در مهرماه شکسته شد و همچنین در آبان ماه پس از گذشت سه سال رکورد ماهیانه تولید شمش فولادی ارتقا پیدا کرد.

    ابراهیمی با بیان اینکه توسعه رمز تولید پایدار است، عنوان کرد: پیش از این رکورد تولید در بهمن 97، با تولید 338 هزار و 704 تن به دست آمده بود.

    وی ادامه داد: تولید با کیفیت و حضور در بازارهای بین‌الملل در کنار نگاه به توسعه، ارکان راهبردی مجموعه فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهد و در این زمینه سیاست فولاد خوزستان در عرصه تولید، حضور مستمر و تاثیرگذار در بازارهای بین‌المللی، تامین نوردکاران داخلی و ارزآوری برای کشور است.

    انتهای پیام

    برچسب ها