عصر خودرو

رشد بخش خدمات چین سرعت گرفت

عصر بازار- رشد بخش خدمات چین در ماه جولای در حالی شتاب گرفت که ریکاوری اقتصادی دومین اقتصاد بزرگ جهان با افزایش تعداد مبتلایان به کرونای دلتا به مخاطره افتاده است.

رشد بخش خدمات چین سرعت گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، رشد بخش خدمات چین در ماه جولای در حالی شتاب گرفت که ریکاوری اقتصادی دومین اقتصاد بزرگ جهان با افزایش تعداد مبتلایان به کرونای دلتا به مخاطره افتاده است.

    در ماه جولای شاخص کایچین مارکیت مدیران خرید (پی‌ام‌آی) شرکت‌های خدماتی چین از 50.3 واحد به 54.9 واحد جهش کرد که این بالاترین سطح این شاخص از ماه می تا کنون است

    اعداد بالاتر از 50 واحد این شاخص نشان‌دهنده رشد بخش خدمات هستند و هرچه این اعداد از 50 واحد فاصله بیشتری داشته باشند، شدت این رشد بیشتر است.

    بخش خدمات چین تا به حال با رشدی کمتر از بخش تولید از بحران کرونا ریکاوری شده بود اما در ماه‌های اخیر با رشد تقاضا و مصرف بخش خدمات رفته رفته قوت گرفت. با این حال گسترش کرونای دلتا در بخش‌هایی از چین نگرانی‌هایی را در مورد تداوم این روند رشد ایجاد کرده است. رشد بخش خدمات در ماه جولای مدیون کنترل موفق موارد ابتلاء به کووید 19 در جنوب چین بود.

    به این ترتیب برای ماه جولای شاخص کامپوزیت کایچین (در برگیرنده خدمات و تولید) از 50.6 واحد به 53.1 واحد رسید.

    برچسب ها