عصر خودرو

بازگشت مجدد قیمت زعفران به ۷ میلیون تومان

عصر بازار- نایب رئیس شورای ملی زعفران از افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت زعفران در ۶ روز اخیر خبر داد و گفت: هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم زعفران حداقل پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۷ میلیون تومان است.

بازگشت مجدد قیمت زعفران به ۷ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگا خبری «عصربازار» به نقل از مهر، غلامرضا میری  با بیان اینکه قیمت زعفران در بازار از 16 فروردین به بعد بین 200 تا 300 هزار تومان افزایش یافته است، اظهار داشت: این روند معمول هر سال است، چرا که کشاورزان پیش از این محصول خود را فروخته و نیاز مالی‌شان تأمین شده است، بنابراین در این ایام تمایل چندانی به عرضه زعفران به بازار ندارند.

    وی افزود: در صورتی که عرضه طلای سرخ به بازار زیاد شود، احتمال تعدیل شدن قیمت‌ها وجود دارد، چون بازار داخلی و همچنین صادراتی زعفران در حال حاضر رونق چندانی ندارد.

    نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه در ماه‌های شعبان و رمضان مصرف طلای سرخ در کشورهای حوزه خلیج‌فارس بالا می‌رود، ادامه داد: علاوه بر این، در آستانه ماه مبارک رمضان مصرف داخلی این کالا نیز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین احتمال خروج بازار از رکود وجود دارد.

    میری، قیمت هر کیلوگرم زعفران را حداقل پنج میلیون و 500 و حداکثر هفت میلیون تومان اعلام کرد و اظهارداشت: قبل از 16 فروردین ماه، نرخ‌های مذکور بین پنج میلیون و 200 هزار تومان و 6 میلیون و 700 هزار تومان بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها