عصر خودرو

درج شرکت سرمایه‌گذاری استان قزوین در بورس تهران

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری استان قزوین با سرمایه ۵۹,۵۳۶ میلیارد ریال با نماد «وسقزوین» به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

درج شرکت سرمایه‌گذاری استان قزوین در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ 9 اردیبهشت 1399و آیین ­نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوب چهارم مرداد 1399 شورای عالی بورس و اوراق بهادار، بر اساس مصوبه جلسه مورخ 12 شهریور 1399هیئت پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه‌­گذاری استان قزوین به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه ­گذاری استانی و پانصد و هشتاد و هفتمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه­‌گری­‌های مالی» با کد صنعت 5699 و نماد «وسقزوین، Vaseghazvin» در فهرست نرخ­های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

    شایان ذکر است که شرکت سرمایه­‌گذاری استان قزوین از تاریخ 31 فروردین 1400 تحت شماره 11809 به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) افشا شده است.

    برچسب ها