عصر خودرو

در سه ماهه سوم امسال رخ داد ،

پوشش ۵۸ درصدی پیش بینی های گروه گسترش نفت و گاز پارسیان

عصر بازار: شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه امسال با اختصاص ۴۸۵ ریال سود به ازای هر سهم به ۵۸ درصد از پیش بینی هایش رسید.

پوشش ۵۸ درصدی پیش بینی های گروه گسترش نفت و گاز پارسیان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان یش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 94 را با سرمایه 30 هزار میلیارد ریال مبلغ 840 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرده است و در دوره 9 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه امسال با اختصاص 485 ریال سود به ازای هر سهم به 58 درصد از پیش بینی هایش رسید.

    "پارسان" طی 9 ماه موفق شد معادل 58 درصد از پیش بینی درآمدها، سود عملیاتی و سود خالص در سال جاری را محقق کند.

    لازم به ذکر است گزارش عملکرد 9 ماهه این شرکت بدون در نظر گرفتن درآمد حاصل از سرمایه گذاری در شرکت های تابعه پالایش نفت شیراز و پالایش نفت تبریز (با توجه به عدم برگزاری مجمع شرکت های یاد شده تا کنون) در دوره 9 ماهه منتشر شده است.

    مشخص است که پس از برگزاری مجامع شرکت های عنوان شده و مشخص شدن میزان سود تقسیمی آنها، اطلاعات اصلاح شده منتشر خواهد شد.

    گفتنی است که اطلاعات 9 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 94 با اطلاعات 9 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 93 قابلیت مقایسه ندارد.

    سال مالی قبل شرکت 9 ماهه بوده ولی با توجه به اینکه تا زمان برگزاری مجمع سال گذشته، مجامع شرکتهای تابعه از جمله پتروشیمی پردیس برگزار شده بود، سهم پارسیان از سود تقسیمی کلیه شرکتهای سرمایه پذیر در اطلاعات 9 ماهه سال 93 شناسایی شده است. این در حالیست که در اطلاعات 9 ماهه 94 سهم پارسیان از سود تقسیمی شرکت پتروشیمی پردیس و سایر شرکت هایی که سال مالی آنها پایان شهریور ماه 94 است، شناسایی نشده است و در پایان سال مالی شرکت شناسایی خواهد شد.

    برچسب ها