عصر خودرو

مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان خبر داد:

بازگشایی فاینانس یک میلیارد دلاری در صنعت پتروشیمی ایران

عصر بازار- مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، اعلام کرد: هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان موفق به جذب دو فاینانس در مجموع به ارزش حدود یک میلیارد دلار از موسسات مالی ژاپن و اروپا شده است.

بازگشایی فاینانس یک میلیارد دلاری در صنعت پتروشیمی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اتحادیه صنایع پایین دستی پتروشیمی "پترون"، مهندس مرتضی عزیزی با اشاره به تاثیر ارتقای جایگاه هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی در رتبه بندی جهانی به منظور استفاده از تسهیلات و اعتبار موسسات مالی و اعتباری جهان، گفت: بر این اساس ارتقای رتبه و جایگاه هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان مسیرهای بازگشایی خطوط اعتباری بین‌المللی به ویژه فاینانس را تسهیل می‌کند.

    مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با اعلام اینکه ارتقای رتبه در رده بندی جهانی شرایط را برای اخذ وام و منابع اعتباری از بانک های معتبر جهانی را را تسهیل و تسریع می بخشد، تصریح کرد: بر این اساس هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان اخیرا موفق به جذب دو فاینانس در مجموع به ارزش حدود یک میلیارد دلار از موسسات معتبر مالی ژاپن و اروپا شده است.

    گفتنی است، در آخرین رتبه بندی موسسه ICIS رتبه هلدینگ پتروشیمی پارسیان در رده بندی شرکت‌های بزرگ صنایع پتروشیمی جهان به 57 جهان ارتقا یافته است.

    در طول سال‌های 2014 تا 2017 میلادی هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان به ترتیب رتبه  83، 66، 64 و 57 جهان بوده است، نفت و گاز پارسیان یک هلدینگ دو منظوره پالایشی و پتروشیمی (پترو پالایشی) است ولی این رنکینگ مربوط به پتروشیمی‌ها بوده و ملاک رتبه‌بندی در این رنکینگ بیشتر میزان فروش پتروشیمی‌ها است.

    برچسب ها